Park Shin Hye Singapur Hakkında Sevdiği Şeyleri ve Cilt bakımı İpuçlarını Paylaşıyor

DFWGfr8VoAAdHMu.jpg

O cildiyle rutinde özenli olarak ilgileniyor. Uzun çalışma saatleri ve sürekli seyahatlar cildinin kusursuz olmasında sorun yaratmıyor. Çekimlerde genellikle çok uyuyamadığında, uyku eksikliği nedeniyle cildim nemini bazen kaybediyor diye paylaştı, Park Shin Hye.

Cildinin sağlıklı ve enerjik göründüğünden emin olmak için her gün yüz maskesi ve nemlendirici kullanıyormuş.

Park Shin Hye her zaman kusursuz görünebilir ama o aslında cildiyle nasıl ilgileneceğini iyi biliyor. “Ben kolayca esmerleşebiliyorum özellikle yaz aylarında. Bu yüzden cildimin parlak görünmesi için beyazlatmaya ve parlatmaya odaklanıyorum çoğu zaman.”

Onun favori makyaj malzemesi dudak nemlendirici. “Çekimler dışında çok makyaj yapmıyorum.”

 

Kaynak: @allkpop
Çeviri: veritaserum@PSHTurkey
BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

