Park Shin Hye’nin Tayvan Hayran Buluşmasından Sözleri

DB4KGD_U0AArW4d.jpg

Sunucu: Polis gibi çok aksiyon gerektiren rollerde oynamak ister miydin?

PSH: Gerçekten polis rolü denemek istersem, sağlığımı korumalıyım ve rolü kabul etmeden önce eğitime katılmalıyım.

Sunucu: Umarım bir gün hayalini gerçekleştirir ve izleyicilere yeni bir seni gösterirsin. Bu hayran buluşması biraz özel. Sunucu sen olacaksın. Bu nasıl aklına geldi ve yeni bir meydan okuma mı?

PSH: Aslında bu ülkeye yabancıyım. Diline aşina olmadığım için sunucunun dediklerinin çevrilmesine ihtiyacım var. Çevirmenin de benim dediklerimi sunucuya çevirmesi gerekiyor. Bu da hayran buluşmasının zamanını kısaltıyor. Ve bazen sunucunun dediği şey benim düşündüklerimle gerçekten örtüşmüyor. Bu yüzden böyle olursa hislerimi daha iyi ifade edebileceğimi düşündüm.

Sunucu: Bu çok dosdoğru bir adım. Gelecek sefer sunucuya ihtiyacın olursa, (kendini işaret ediyor). Hayran buluşmasında problem çözme bölümü var. Genellikle senin sorunları çözmek için yaptığın şeyler.

PSH: Bu bölümde, onların sorunlarını dinleyip, onlar yönünden düşünüyorum. Bazen çözmeyeceğim sorunlar oluyor. Bu yüzden dinliyorum ve bir kaç öğüt veriyorum.

Kaynak: @fanghuui
Çeviri: veritaserum@PSHTurkey
BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!
Bir Cevap Yazın

