Shin Hye’den Samimi Sözler

DC2QrozUAAEH3O6.jpg

Soru: Film ya da dizi oyunculuğu farklı mı?

PSH: Dizilerde duygu yoğunluğu daha hızlı, belli bir zamanda çekim yapılıyor ve yayınlanıyor dizi. Film daha rahatlatıcı. Bu yüzden daha hassas duygusal performansa ihtiyacım var.

PSH: Oyunculuğun zor ve sonsuz olduğunu fark ettim. Aktör Park’ın nasıl göründüğü ile ilgili çok fazla endişem var. Şu an her şeyi iyi yapıp yapamadığımdan emin değilim. Sanırım “Silence” oyunculuk hayatımda bir çok yönden büyük anlam taşıyacak bir film olacak.

C22q2q6VEAI1Ssl.jpg

Soru: Bugünlerde eksik olan şey ne?

PSH: Yolculuk ve kediler. Hava daha sıcak olduğunda, rüzgar sörfü de yapmaya gideceğim. Babamla daha sık golf oynayacağım.

Soru: Golf mü?

PSH: Her türlü sporu seviyorum. Ailemle daha çok vakit geçirmek istediğim için golfe başladım. Bir sene kadar oldu mu? İlk başta çok aptaldım ama daha da iyi oluyorum. Yeşil dağları izlerken çimenliklerde yürümek. Babamla balık tutmayı ve arkadaşlarımla bovling oynamayı da seviyorum.

Soru: Doctors bittiğinden beri neler yapıyorsun?

PSH: Dizi biter bitmez, Silence filmini çektim. Ve her yere yolculuk yaptım. Şimdi film yayınlanmadan önce, kısa bir nefes alıyorum. Korkuyorum ve sanki ev ödevimi kontrol ediyormuşum gibi kalbim çarpıyor.

DCuazR1XoAA_sge.jpg

Soru: Şimdi düşününce, çiçek düzenleme, kick boks, eskrim… Çok hobisi olan ünlü birisin.

PSH: İşini bitirdiğinde boş hissedersin. Bedenin ve aklın yaralanır. Ve 3-5 ay başka biri gibi yaşayan Park Shin Hye’yi düşündüğümde, çekimler bittikten sonra kim olduğumu unutuyorum. Normal günlük hayat tuhaflaşıyor. Ve her şey yeniden başlıyor. Reset butonuna basmış birisi gibi.

Soru: Bu yüzden yeni hobiler buluyor ve düşüncelerini dağıtıyorsun.

PSH: Bu doğru, yeni bir şeyler görmek, öğrenmek dolu hissettiriyor. İyi de etkiliyor. Bazen kendime gelmem 3 ayı bulabiliyor. Ve bazen de 6 aydan fazla sürüyor. En zor tarafı bu, özellikle rolünü yaparken keyif alıyorsan.

Kaynak: @PUTitrighthere_
Çeviri: veritaserum@PSHTurkey
BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!
Bir Cevap Yazın

