Yaşının Otuza Yaklaşmasından Korkutmayan Park Shin Hye

DC1sA1qXUAAHuGX.jpg

Gençliğin Sırrı

Çocuk oyunculuktan başrol oyunculuğuna kadar 13 yaşında bir çocuk yıldızı olarak kendisini tanıtan ve gelecek yıl otuz yaşına girecek Koreli ünlüler arasına girecek olan Shin Hye’nin büyüdüğünü tüm izleyiciler ekranlarda gördü. Fakat Shin Hye üçün yanındaki bu büyük sıfırdan korkmuyor gibi görünüyor.

“Yaşlı olmak her zaman biraz daha fazla yorulacak olmak demek, nasıl yirmi yaş her zaman güzelse otuz yaşında olmak da çok güzel olmasa bile yaşayabilmek için güzel bir yaş, sahip olduğum tek endişe hala yeteri kadar olgun olamamam, ben her zaman şaka yapmayı seviyor, yüksek topuklu kıyafetlere kıyasla, rahat kıyafetler giymeyi tercih ediyor, özel olarak makyaj yapmaktan hoşlanmıyor, arkadaşlarımla buluşup oynamayı, tatile çıkmayı seviyorum. Bazen “Hallyu yıldızısın daha fazla dikkat etmek zorundasın, diye düşünüyorum”, fakat bunun benim gençlik sırlarımdan biri olduğuna inanıyorum, daha çok yaşamak istediğim şeyleri rahat bir şekilde yapıyorum.”

DC1rVGHUAAABksR.jpg

Park Shin Hye’ye bu yılın ikinci yarısında ön gösterimleri sırasında iyi değerlendirmeler yapılan Çin’in “Silent Witnes”adlı filminden uyarlanan “Silence”filminde hiç baskı hissetti mi diye sormuştuk? O;

“Bu uyarlama olmasına rağmen, benim için oldukça zor oldu, ancak bu yeni sürümde birçok değişiklik var, aralarında pek çok farklar var, onu izleyecek herkes bunu hissedecektir.”

Silence varlıklı bir iş adamı olan Im Tae’nin (Choi Min Sik) kızının cinayet şüphelisi haline geldiği ve savunma avukatı olarak Choi He Jeong (PSH) ile işbirliği yaparak hakkında bilinmeyen gerçeklerin ortaya çıktığını anlatan bir film olacak.

Kaynak: @PSHtranslate

Çeviri: KYelfnr@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

