Bu Arkadaşlık Sonsuza Dek Sürecek Gibi, Doctors Ekibi

DCiKpGaXoAA5-QU

DCm_CeeUAAAP7Dp

DCm_CefVwAAHIhU

DCh_gqzUIAUQB3Q

1.Park Shin Hye çok güzel bir kız ❤️

2.Doctors’ı özledim.Hong Ssaem ve Hye Jung’ı yeniden görmek istiyorum

3.Park Shin Hye 😊çok güzel😊!

4.Doctors’ı özledim.

5.Park Shin Hye çok güzel. Doctors’ta rolünü çok iyi yaptı.

6.Bir sonraki projeni sabırsızlıkla bekliyorum…! Sakın acele etme…Yinede seni görmeyi istiyorum!!

7.Park Shin Hye çok güzel❣️

8.Park Shin Hye gerçekten çok güzel😍

9.Gerçekten doğal bir güzelliğe sahip

10.Park Shin Hye en güzel şeylerden biri.💓💓💓

11.Doctors’ı son izlememden bu yana uzun zaman geçti.

12.Park Shin Hye gerçekten çok güzel ve iyi bir kişiliğe sahip💞

13.Park Shin Hye’nin benzersiz bir güzelliğe sahip olması onu öne çıkartıyor.

14.Shin Hye çok güzel.

Kaynak: @yysy

Çeviri: Ceren@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

