Park Shin Hye Haziran’da Asya Turuna Çıkıyor

C8faGIaW0AIDBid.jpgPark Shin Hye hayranları için güzel bir haber var. Hallyu’nun kraliçesi hayranlarıyla buluşmak için yakında bir tura başlayacak.

Resmi ajansının açıklamasına göre, Park Shin Hye hayranlarıyla buluşmaya Haziran ayında başlayacak.

Tur sırasında çeşitli Asya ülkelerinde olacak. Hong Kong, Tayvan, Singapur ve Tayland. Park Shin Hye buluşma turlarını 2012 yılından beri yapıyor, ve o çeşitli yabancı ülkelerde böyle büyük etkinlikler düzenleyen tek Koreli kadın oyuncu. Fakat,bildiğiniz gibi, 2016 yılında yapılması planlanan hayran turunu yoğun işleri yüzünden iptal etmişti. Bu yüzden,2017’de yapılacak olan hayran buluşması bir yıllık ve 9 aylık olan ilk Asya turnesi olacak ve menajerine göre Park Shin Hye şimdiden çok heyecanlı çünkü o gerçekten hayranlarıyla buluşmayı çok istiyordu. Ve tabikii de, buluşmanın daha iyi olması için şimdiden hazırlık yapıyor. **** Ve onun yeni filmi hakkında yeni haberlerimiz var. Park Shin Hye “The Witness of Silence” adlı yeni filminin çekimlerini bitirdi ve bir daha ki filmini daha dikkatli seçeceğini söyledi. Bildiğiniz gibi o 20’li yaşlardaki en iyi Koreli kadın oyunculardan biri. Hala çeşitli dizi ve filmlerden teklifler alıyor.

C8fYiTiXcAAkT2U.jpg[+74,-7] Shin Hye! yakındaki projen ne hakkında olacak ? Ben gerçekten ama gerçekten senin yüzünü görmeyi özledim, kendine iyi bak ve iyi bir şekilde geri dön…Hwaiting

[+64,-5] Yeni projeni bekliyorum, lütfen iyi ol ve dram ile ilgili bir projeyle geri dönmezsen sevineceğim.

[+64,-7] Gerçekten onu filmlerde izlemeyi özledim

[+63,-6] Bir daha ki filmini daha hızlı seç, bunu sabırsızlıkla bekliyorum

[+43,-1] İnanılmaz, buna katılmak istiyorum

[+40,-1] Lütfen yeni filmler ile gel.Seni filmlerde izlemeyi gerçekten özledim.

[+39,-0] Bayan Shin Hye yakında oyunculuğunu görmeyi umuyorum. Seni destekleyeceğim

[+39,-4] O çok çekici. İyi çalışmalar. Seni seviyorum^^

[+38,-1] Yapacaklarına inanabileceğiniz bir oyuncu. Hayranları ile etkileşimde bulunacaktır, umarım bir daha ki projeni doktorluk hakkında seçersin. Hwaiting!

[+37,-1] Turun bittikten sonra lütfen yeni bir film ile geri dön!

[+37,-1] Seni filmlerde görmek için sabırsızlanıyorum!!! Elini çabuk tut. Yeni projende. Sabırsızlıkla bekliyorum.

Kaynak: @kpopbehind

Çeviri: Ceren@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

