Park Shin Hye Hongkira Programında JunHyung’u Aradı

C2xnhQfUsAIf-CC.jpgHong Ki : Seni arayan kişinin kim olduğunu tahmin edeceksin

JunHyung : Tamam

Hong Ki : Merhaba!

Shin Hye : Merhaba (Sesini değiştirerek)

Hong Ki : Kendini bizlere tanıtır mısın ?

Shin Hye : Bunu Junhyung’un tahmin etmesi gerekmiyor muydu ?

JunHyung : O da kim ?

Hong Ki : O senin tahmin etmen gereken şeyi söyledi.

Shin Hye : Evet

JunHyung : O zaman bana cinsiyetini söyler misin ? Pardon ?

Shin Hye : Onun bunu tahmin etmesi gerek

Hong Ki : Oh!

JunHyung : O kim ? Bilmiyorum. Sahte bir sesle mi konuşuyor ?

Hong Ki : Merhaba ? Merhaba ?

Shin Hye : Merhaba (Normal sesi ile konuşuyor)

Hong Ki ve JunHyung : Oh Tanrım!

Shin Hye : Oh Tanrım, merhaba

Hong Ki : O kim ?

Shin Hye : Hongki’nin ilk konuğu, Park Shin Hye

Hong Ki : Seninle tanıştığıma sevindim

JunHyung : Fakat bu program bitmedi mi ?

Shin Hye : Evet

JunHyung : Bitti mi ? Bayağı meşgul olmalısın

Shin Hye : Bitti

JunHyung : Yani sen bu canlı yayını şu ana kadar dinliyor muydun ?

Shin Hye : Evet dinliyordum

JunHyung : Bu oyun hakkında bir şey biliyor muydun ?

Shin Hye : Heechul oppa ve ben arasında bir seçim yapmalısın

Hong Ki : Dinlediğiniz için teşekkürler (Bundan sonrasını anlayamamış bunu ingilizceye çeviren kişi…) Şimdi ilk bölümde buraya gelmenin üzerinden epey geçti.

Shin Hye: Bu doğru.

Hong Ki: Bir süre önce burada olduğu için gerçekten teşekkürler.

Shin Hye: Evet ama uzun zaman önce değil, uçuşum yüzünden katılamadım.

Hong Ki: Buraya daha önce biz samimi olduğumuz için gelmiştin şimdi de JunHyung ile yakın olduğun için telefonla bağlanıyorsun.

Shin Hye: Evet

Hong Ki: Yeni şarkısını duydun mu?

Shin Hye: Elbette! Yayınlanmadan önce bile dinliyorum.

Hong Ki: Bundan önce söylediğin şeyler.

JunHyung: Evet bu doğru o daha önce dinlemişti.

Hong Ki: Adını biliyor muydun?

Shin Hye: Elbette.

Hong Ki: Nedir ?

Shin Hye: Wonder if

Hong Ki: Önceden bir keresinde benimde şarkımın adını bildiğini söylemiştin ama aslında bilmiyordun.

Shin Hye: Evet ama bu eskidendi.

Hong Ki: Kırılmıştım

Shin Hye: Üzgünüm.

Hong Ki: Siz ikiniz nasıl tanıştınız ?

JunHyung: Biz ilk senin sayende tanıştık Hong Ki. Hatırladığım kadarıyla bowling oynuyorduk. Açıkçası onunla Hong Ki sayesinde tanıştım çünkü onu tanımıyordum. Bowling den sonra yemek yemeye gitmiştik. Eve gittikten sonra çok iyi hissetmiştim o gün.

Hong Ki: Shin Hye hanım siz JunHyung ile ilk görüşmenizde ne hissetmiştiniz ?

Shin Hye: Benim içinde ilginçti. Bende sanatçı olmama rağmen çok fazla şarkıcı ile görüşmüyordum. O zamanlar tek görüştüğüm şarkıcı Hong Ki’ydi. Senin sayende bir erkek şarkıcı arkadaşım daha oldu.

Kaynak: @youtube

Çeviri: Ceren@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

