ParkShinHye Filipinler Markası Bench’in Yeni Yüzü Oldu✨

C4YPcNWWAAAYFQu

  1. Bundan hoşlandım. Kesinlikle senenin en iyi anlaşmasını imzaladı.
  2. Ben Park Shin Hye’nin başlangıçtan bu yana tek tük hayranlarından biriydim. Gelecekte de her şeyin onun adına iyi olmasını ve iyi devam etmesini diliyorum. Park Shin Hye hakkında çiçekli yollar üzerine konuşalım. Çok güzelsin ve… Fighting!
  3. Park Shin Hye, hadi çiçekli yollarda yürüyelim!
  4. Bizim aktörümüz Park çok güzel!
  5. Oyunculukta çok iyi. Lütfen dizi veya filmle dön ne olursa artık. Seni görmeyi çok özledim!
  6. Umutsuzca yeni dizin için seni bekliyorum.
  7. Başka bir dizi yapmak istemiyor musun? Lütfen dizi dünyasına daha hızlı dön, seni özlüyorum!!!
  8. Çok da güzel bir kalbi var. Yurt dışı programları çok yoğun ama o yine de Kim Young Ae’ye taziyesini sunmak için gitti. Onun yüzü de çok güzel.
  9. Şimdilerde yeni olan makyaj stilini değiştiriyor. Bu iyi bir şey. Makyajı hafif olduğu için onu onu daha güzel ve çekici gösteriyor. Ama hala cazibesiyle çok masum görünüyor.
  10. Lütfen daha hızlı ekranlara dön, seni özlüyorum.
  11. Daha hızlı bir iş seçimi yap, Başka bir dizi ya da filmle dön. Sen rol yaparken en çok parlayansın.
  12. Park Shin Hye nuna çok büyüleyici, güzel ve sevimli.
  13. Kalbi güzel olduğu kadar yüzü de çok güzel. Seni daima destekleyeceğim.

Kaynak: @ysyy

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

