Antisi Olmayan Aktrisler

C64my1jWkAAamXR
Naver Osen: Park Bo Young Park Shin Hye Kim Ji Won Nam Ji Hyun, antisi olmayan temiz aktrisler.

1.[+105, -16] Shin Hye-ah! Seni çok özledim. ..Henüz bir sonraki işini seçmedin mi? Lütfen bize yüzünü göster tamam mı?

2. [+ 103, -17] Shin Hye hakkındaki haberlere bakmak hoşumuza gidiyor.Yakında bir projede onu görmek istiyorum, ben her zaman onu tam destekliyorum.

3. [+73, -80] Onu sevdiğimi itiraf ediyorum.

4. [+104, -19] Shin Hye en iyisidir.

5. [+94, -17] Shin Hye’yi yeni bir projede görmek isterim.

6. [+31, -5 ]Shin Hye bir sonraki işinle Dabeak’ı vuralım ve kırmızı halı üzerinde yürüyelim.

7. [+60, -16] Shin Hye her zaman güzel bir gülümseme ile yaşıyor, Fighthing ! Her zaman mutlu ol.

8. [+76, -22 Park Shin Hye en iyisi.

9. [+51, -141] Park Shin Hye’yi dizilerde görmek istiyoruz

10.[+44, -12] . Hep, Park Shin Hye’nin iyi haberlerini duymak için bekliyorum. Park Shin Hye Fighting!

Kaynak: @yysy

Çeviri: KYelfnr@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

