Park Shin Hye Paris’de

c4rigzdueaetytu

[+786, -84] Beni her zaman neşelendiren muhteşem bir gülüş, bunu seviyorum Her zaman sağlıklı ol, gülüşünü kaybetme ve hep bizimle kal

[+616, -85] Güzel

[+594, -75] Voov, çok sevimli

[+481, -76] Hoş ~

[+439, -79] Evet… Şirin

[+231, -56] Açıkçası 20’lerindeki en iyi aktrislerden. Görselliğin en iyisi 🙂 🙂

C4TvYJNWMAAcOuF.jpg

[+207, -53] Tüm fotoğraflarını indirdim! Vooah bu yüzden yüksek kalite ve gerçekten güzel

[+198, -48] Yaa… Bir fotoğraf ancak bu kadar güzel olur!

[+182, -50] Zerafet

c4tq8tbvuaisb3y

[+160, -45] Çok hoş

[+69, -14] Çok güzel olduğunu duyuyorum. Seni bir kere görmek istiyorum. (Gerçek hayatta)

[+66, -13] Her zaman çooook sevimli… Shin Hye, senin sonraki filmini ne zaman göreceğim? Özledim

[+63, -15] Güzellik seviyesi çok farklı

Kaynak: @yysy

Çeviri: Hilal@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

