Park Shin Hye’nin Küçüklüğü

c3jkiizwaamdzcy

C3JLXOBVMAAa8Mc.jpg

[+ 109, -48] Güzel.

[+ 104, -43] Shin Hye’yi dün seviyordum, bugün yine seviyorum ve yarın yine seveceğim.

[+ 104, -45] Güzelsin.

[+ 101, -47] Senin için hep heyecanlanıyorum.

[+ 101, -39] Gerçekten çok güzel TTTT

[+ 100, -44] Seni yeni bir dizide görmek istiyorum.

[+ 95, -47] Çiçekten daha güzel – seni gerçekten görmek istiyorum.

[+ 76, -33] Park Shin Hye çok güzel.

[+ 70, -32] Çok tatlı.

[+ 76, -33] Park Shin Hye çok muhteşem.

[+ 76, -33] Shinhye’yi gördüğüm anda gözyaşlarımı tutmak çok zor.

Kaynak: @yysy

Çeviri: KYelfnr@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

