Silent Witness Oyuncuları Tayland da Büyük Çekimde

C3rCLc9XAAAeXqQ.jpg

  1. Çekim, lütfen sağlıcakla gelin Silent ekibi.
  2. Senenin ikinci yarısında yayınlanacak Silent’ı bekliyorum. Güney Kore ve Tayland’ın büyük sıcaklık farkı var. Choi Min Sik, Ryu Jun Yeol ve Park Shin Hye hasta olmayın ve sağlıcakla eve geri dönün.
  3. Ryu Jun Yeol’un oynadığı karakterin nasıl olduğunu merak ediyorum. Silence için pusudayım.
  4. Dikkatli olun ve sağlıklı biçimde eve geri dönün. Silent ekibi fighting!
  5. İyi çekimler yapın ve güvenle eve dönün. Daima dikkatli olun ve hastalanmayın.
  6. Silence’ın yayınlanmasını bekliyorum! Yurt dışında iyi çekimler yapın.
  7. Silence’ı merakla bekliyorum. Lütfen çabucak yayınlansın.
  8. Merakla beklediğim bir film, lütfen iyi yapın.
  9. Silence’ı merakla bekliyorum.
  10. Oh, yurt dışında çekim, dikkatli olun.
  11. Silence, Ryu Jun Yeol beklemedeyim.
  12. İyi çekimler, Silence ekibi fighting! Ryu Jun Yeol fighting!

Kaynak: @naver

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

