Park Shin Hye Paris Moda Defilesindeydi

c28g04qwqaabzts

  1. Galiba Park Shin Hye gerçekten çok güzel. Fighting!!
  2. Onun iyi ve doğal bir görünümü var ayrıca gözleri de çok güzel!
  3. Doğal güzellik olmasında öte oyunculukta da çok başarılı. 20’lerinde ki aktrislerin en iyisi.
  4. Son zamanlarda estetik ameliyat yaptıran çok fazla genç insan var. Ve hepsi birbirlerine benziyorlar. Ama sadece bu kızın görünüşü farklı ve doğal. Bir kez baktığınızda onun doğal olduğunu anlıyorsunuz.
  5. Naver!ın ana sayfasında onun resmini gördüğümde, 0,1 saniye içerisinde tıkladım ve hemen yorum bıraktım.

c28vkk9uqaaf3vs

6. Nasıl bu kadar büyük gözleri olabilir? Çok güzel…

7. Gerçekten gerçekten güzel!

8. Övülmeye değer bunu kabul ediyorum!

9. Çok güzel, gerçekten onu seviyorum. Ah, çok güzel!

10. Çok güzel. Etkinlikler için davet almayı sürdürüyor. Aktör Park, seni özlüyorum.

C275nzBUoAAezSj.jpg

11. Bugün aktör Park’dan beklendiği gibi, Park Shin Hye davet almayı sürdürecek. İyi, iyi!!

12. Çok güzel, çekici ve doğal güzellik. Park Shin Hye seni seviyorum. Umarım iyi bir işte seni görürüz.

13. Bu haber için bekliyordum. Çok mutluyum.

14. Onun güzel yüzü gerçekten karşı koyulamaz.

15. Bugün de çok güzelsin!

C2703IrWQAAgLSp.jpg

16. O daha da olgunlaştı. Parlak enerjin için teşekkürler. Şimdi daha güçlüyüm. Umarım seni yakında bir projede görebiliriz.

17. Çok güzel, güvenle geri dön lütfen!

18. Çok güzel, özellikle de gözleri.

19. Seni görmek güzel. Paris’de iyi geziler.

20. ‘Stairway to heaven’dan beri senin görünümünü beğeniyorum.

c2708vxxgace4dm

21. Shin Hye gerçekten güzel.

22. Güzel Shin Hye.

23. Her hafta seni bir dizide görebilmeyi umuyorum.

24. Çok güzelsin Shin Hye!

C28LCk5UUAElfoI.jpg

Kaynak: @yysy

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

