Park Shin Hye Chanel Moda Şovu için Paris Yolunda

c21v1i5usaawytf

  1. Bu ünlüyü gördüğümde iyi hissediyorum. Bu duyguyu seviyorum.
  2. Shin Hye hanım, gerçekten çok güzelsiniz.
  3. Bu kadar güzel olmak için sana ne yedirdiler?
  4. Ailesi onun gibi güzel bir kız dünyaya getirerek iyi bir iş çıkarmış.
  5. Herkes senin gibi gerçek hayatta çok güzel olduğunu söylediği için seni yüz yüze şahsen görmeyi çok istiyorum. Onun yüreği de çok güzel olduğu için görünüşü daha güzel geliyor bana. Etrafında ki parıltı ve güzellikle var olan yeni filmin ‘Silent Witness’ı bekliyorum.
  6. Saf ve doğal, çok güzel.
  7. Eğer yeniden doğabilseydim, Park Shin Hye olmak isterdim.
  8. Çok güzel.
  9. Amanın, bizim güzel kızımız Paris’e gitmek istiyormuş.
  10. Gerçekten saf, parlak ve güzel.

Ayrıca Shin Hye’nin Chanel’a giderken giydikleri o defilenin parçalarından. Zeki kız…

c20s4-iuoaawm27

c20s4-nusaaatmy

c20s4-ouuaa98qc

Kaynak: @yysy

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

