Park Shin Hye ve Yorumlar

ig

[+60,-0] Çok sevimli…

[+57,-0] Alışverişe çıktığımda ondan satın alacağım. Seni yakında TV’de görmeyi umuyorum

[+57,-0] Bunu daha önce de söylemiştim, seni çabucak TV’de görmeyi umuyorum, özledim…

[+53,-0] Beklendiği gibi bizim Tanrıça Park Shin Hye’miz

[+49,-0] Seni  Seviyorum  Shin Hye

[+45,-0] Seni her gördüğümde kendimi iyi hissediyorum. Soğuğa dikkat et.

[+41,-0] Çok tatlı.. Projeni 2017’de daha fazla bekleyemiyoruz.

[+33,-0] Resmine bakıp duruyorum ama hala seni özlüyorum. Park Shin Hye en iyisi!

[+29,-0] Gerçekten seni film ya da dizide görmek istiyorum. Lütfen geri dön. Seni destekleyeceğim.

Kaynak: @yysy

Çeviri: PSHilal@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

