Han Bo Bae Park Shin Hye’den Bahsetti

C0lq0aqUoAAfxm_.jpg

Soru: Son zamanlarda Doctors’a katıldığınızdan beri çok sayıda oyuncuyla karşılaştınız.

Cevap: Gerçekten hoş insanlarla tanışmayı seven bir tipim var. Park Shin Hye unni ile çekim yapıyorum ve gerçekten o çok tatlıydı. Hoşuma gidiyordu. (Park Shin Hye ile tanışın) Ayrıca o gerçekten bana çok iyi bakıyor. (Gülüyor)

S: Bundan sonra arkadaş mı oldunuz?

C: İnsanlara yaklaşan ilk kişi olmak zordur, bu yüzden onunla ilk teması ben kuramadım. Çekim yaparken bile, bir sonraki sahne gibi beklemek zorunda kalacağınız zamanlar oluyor. Bu süre zarfında ona yavaşça yaklaşıyordum ve onunla bazı konuşmalar yapıyordum. Onun ne kadar güzel olduğunu ve ona hayran olduğumu düşünmemek elde değil.

bu

Kaynak: @yysy

Çeviri: KYelfnr@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

