Park Shin Hye Zirve Mükemmellik Ödülünü Kazanırken Göz Yaşlarına Boğuldu

C1GKQ_IVEAADhRW.jpg

Zirve mükemmellik ödülü “Park Shin Hye”, ödülü kazandığı için göz yaşları içerisinde, saygı ve olgunluk yüklü bir insan  | Koreli netizen yorumları ||

1) [+740, -59] Daima güzel

2) [+545, -49] Daha çok söylememe gerek var mı? 2017 daha müthiş olmak zorunda.

3) [+467, -49] Senin yanında olmaya devam edeceğim.

4) [+425, -46] Seni sonuna dek alkışlayacağım. 2017’de filminin de harika olmasını umuyorum ve diğer dizin için seni bekleyeceğim.

C1GKQTqUcAEvf-C.jpg

5) [+396, -50] 2017’nin Shin Hye’nin yılı olmasını umuyorum. Mutlu tıllar ve filmin çekerken lütfen kendine iyi bak.

6) [+121, -23] Ödülü kazandığın için gerçekten tebrik ediyorum. Konuşmanla çok duygulandım. 2017 için daha çok başarı ve mutluluk diliyorum senin için.

7) [+115, -22] Sonsuz hazine, seni seviyorum aktris Park Shin Hye.

8) [+112, -22] Gerçekten saygılı ve dokunaklı. Onun konuşması da çok iyi. Her şeyde zeki. 2017 daha harika olacak. Sonsuza dek senin yanındayım.

9) [+112,-22] En iyisi!

10) [+80, -12] 2017 için fighting!

C1GKRxpUoAAS5fG.jpg

Kaynak: @yysy

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

