Park Shin Hye SBS Dizi Ödüllerinde Ödüller Kazandı

C1A0LNoXUAA50kN.jpg

  1. Tanrıça!
  2. Gerçekten güzel, şok edici nitelikte!
  3. Çok karizmatik, zarif ve şık görünüyor. Kesinlikle en güzeli o!
  4. O tanrıça Shin Hye!
  5. Aman Allahım, çok güzelsin!
  6. Bana şimdi 2017’den ne istediğini söyle? Şimdi seni destekleyeceğim!
  7. Seni destekleyeceğim!
  8. Seni daima destekleyeceğim. 2017’de filminin başarılı olmasını umuyorum. Lütfen kendine iyi bak ve iyi çekimler gerçekleştir!
  9. Güzel, güzel, güzel, kalbi de yüzü de! Doctors’ı izlerken iyi vakit geçirdim. Mutlu yıllar!
  10. Tebrikler! Aktör olmayı seçtiğin için teşekkürler!
  11. Tebrikler Shin Hye hanım!
  12. Benim için Park Shin Hye ne ödül alırsa alsın, onun güçlü ruhu bile yeter!
  13. Park Shin Hye tebrikler!

c1ajcwzuaaa9tjr

  1. Gerçekten güzelsin!
  2. Ne sevimli bir gülümseme!
  3. Seni çok seviyorummmmmmmmmmmmm!
  4. Bu harika sene için teşekkürler, seneye de görüşelim.
  5. Vay çok güzel!
  6. Elbisen sana çok yakışmış Shin Hye!

Kaynak: @PSHdaily

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

2 thoughts on “Park Shin Hye SBS Dizi Ödüllerinde Ödüller Kazandı

  1. Merhaba, facebooktan sizi takip ediyorum ama fotografları begenip yorum yapamiyorum. Baya uzun suredur boyle en sonunda buradan ulasmak aklima geldi. Yorum yapmak, sizlere bir şeyler sormak istiyorum ama sanirim engellenmisim. Nedenini bilmiyorum belki yanlislik olmustur. Duzeltebilme sansiniz var mi acaba facebookta adim Aylin Duygu Ceylan.

    • Evet Ocak 2014’te banlanmışsınız ama hiç hatırlamıyoruz sebebını. Belkı de yanlıslıkla olmustur dediğiniz gibi. Kaldırdık engeli, mesaj atabılırsınız ^_^

Bir Cevap Yazın

