Yoo Hye Jung ve Hong Ji Hong 2016’daki En İyi 5 Çiftten Biri Oldu

c0w1h9luoaqda8

  1. JiHye çiftini seviyorum. Her iki aktör için de büyük başarılar umuyorum.
  2. JiHye çifti gerçekten çok güzel. Elbette Shin Hye’imiz baş rol oynayan erkek kim olursa olsun, herkesle çok iyi uyum yakalıyor.
  3. JiHye çifti sizi seviyorum.
  4. Doctors JiHye çifti, hadi en iyi çift ödülünü alalım!
  5. JiHye çifti, yılın çifti ödülünü kazanmalı!
  6. Doctors JiHye çiftinin oyunculuk uyumu, seviyeleri çok iyiydi.
  7. JiHye çifti 🙂
  8. Ben de ! Ben de, JiHye çifti sevimliydi!
  9. JiHye çiftini seviyorum, melek Park Shin Hye’nin uyumu süper!

Kaynak: @PSHdaily

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

