Park Shin Hye ve Kim Soo Hyun Birinci Seçildiler

1482802245-48

20’li yaşlarında olup tarihi yapımlarda oynamaya yakışan aktörler için bir anket düzenlendi ve ankette Park Shin Hye ve Kim Soo Hyun birinci oldular.

Bayanlar için sıralama şöyle:

  1. Park Shin Hye
  2. Suzy
  3. Gong Seung Yeon
  4. Han Hyo Joo
  5. Kim So Eun

Erkekler için ise sıralama şöyle:

  1. Kim Soo Hyun
  2. Park Bo Gum
  3. Lee Min Ho
  4. Kang Ha Neul
  5. Siwan

c0ur1s0viaasmvl

Konuyla ilgili netizen yorumları:

  1. Onların görünüşleri bile şaşkına çeviriyor insanı. Park Shin Hye ve Kim Soo Hyun en iyisi!
  2. Onlara bir dizi ya da film yapma fırsatı verin. İkisini de çok seviyorum!
  3. Aktör Park’ı beğeniyorum. Hadi tarihi bir dizi yapın. Sıkı takipçiniz olacağım.
  4. Bu birleşimi gerçekten bir dizide görmek istiyorum.
  5. İkisi de oyunculukta harika. Gelecek yıl ikinizi bir yapımda görmek istiyorum. Umarım güzel yüzünüzü bir arada görürüm.
  6. Park Shin Hye ve Kim Soo Hyun’u bir arada görmeyi çok istiyorum.
  7. Her ikisini de destekliyorum, birlikte bir projeye ne dersiniz?

Kaynak: @yysy

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

