Park Shin Hye ve Choi Min Sik Sevimli Görünüyor

ig

  1. Shin Hye! Silent Witness! Fighting! Şahsen seni bir dizide görmek istiyorum. Ve uzun bir süre görsem ne güzel olur!
  2. Shin Hye’ciğim herkesi neşelendirmeye yeter, vitaminim benim!
  3. Güzel Shin Hye hanım sizi destekleyeceğim. Mutlu noeller ve iyi zaman geçirin. Gelecek yılda çok sağlıklı ve mutlu olun lütfen. Sizin ekranlara döneceğinizi zamanı her gün bekleyeceğim.
  4. Shin Hye için ‘Silent Witness’ı bekliyorum.
  5. Shin Hye ‘Silent Witness’ filmini destekleyeceğim. Lütfen dizilere hızlı dönüş yap!
  6. Park Shin Hye gelecek yılda dizi ve film yap lütfen. Seni destekleyeceğim ve bekleyeceğim.

cyrkawcusae_qfq

  1. Her ikiniz de çok sevimlisiniz! Mutlu noeller!
  2. Onların görünüşleri çok saf! Zaten Park Shin Hye melek gibi.. Melekler gizli yardım yapar mı? Oyunculuğu da çok iyi. O en iyi aktrislerden biri. Park Shin Hye.
  3. Bunu izlerken gülüyordum. Onun gülümsemesini görmek beni her zaman mutlu ediyor. Mutlu noeller Shin Hye!
  4. Silent Witness filmi başarılar!
  5. İkiniz de çok havalısınız! Silent Witness başarılar!
  6. Shin Hye onun gibi büyük bir üstünü sevimli yapmakta yetenekli. Mutlu noeller!
  7. Choi Min Sik çok sevimliydi. Shin Hye Rudolph mu? (Kırmızı burunlu ren geyiği) O en iyisi, ona her şey yakışıyor. Tazeleyici gerçekten öyle!

Kaynak: @PSHdaily

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

