Park Shin Hye 1st Look Dergisi Röportajı

CwfYUYUUAAASdkr.jpg

Soru: “Hyung” filmini izledikten sonra rolün filmde çok büyük olmasa da muhtemelen film gişelerde başarılı olduğu için mutlu olmuşsundur.

PSH: Evet, filmi izlerken çok mutlu ve memnundum. Aslında rolüm özel konuk oyuncu rolüne çok yakındı. Filmin büyük bölümünde yer almasam da rol yine de çok fazla duygu ve uyuma sahipti. Hikayede bu karakter zor zaman geçiren kahramanla tanışıyordu ve ona yardımcı olmak istediği için onun yanında kalıyordu. Bunlar benim de gerçek hayatımda istediğim şeyler bu yüzden filmi izlerken teselli oluyormuşum gibi hissettim. Dahası iki aktörün uyumu çok iyiydi bu da bana yeni şeyler kazandırdı. Jo Jung Suk oppanın titiz ve çekici oyunculuğu ile Do Kyung Soo’nun yüksek odaklanması sayesinde gerçekten onlardan iyi anlamda etkilendim.

cymgzhvukaed-rn

 

Soru: Kazayla çok fazla proje seçtin bu kez de aynı oldu, çoğunlukla filmlerde. Kaç tane sahnede yer aldığın seni rahatsız etmiyor gibi görünüyor ve kolayca göz önünde olabileceğin bir projeyi seçmedin.

PSH: Ben TV dizisi ve sinema arasında farklılık olsun istemiyorum ama TV dizilerinde rol yapmaya başladım bu yüzden sinemaya daha çok eğilmem lazım. TV dizilerinde baş rolde yer alabileceğim bir proje seçeceğim ama filmler için şu ana dek tersi olarak halen korkuyorum. Bu yüzden hafif rollerle eğileceğim sinemaya sonrasında iyi tecrübeler elde edebileceğime inanıyorum. Film seçerken vereceği ana mesajı göz önüne alıyorum. “Hyung” filminde de aynı oldu, komedi hikayesinde gerçekten samimiyeti hissettim. Ben oldukça idealist biriyim; insanların yaralanmayacağını, insanların güler yüzlü olacağını, dünyanın daha olumlu, daha güzel, daha adaletli olacağını ve herkesin mutlu olacağını umuyorum. Bu yüzden umulmadık biçimde filmi düşünürken bunlar geldi aklıma.

CzuLmd0W8AAAIFC.jpg

Soru: Oyunculuğa başladığından beri, senin için dinlenme fırsatı olmadı, hep uygun adım marş ritmindeydin. Son zamanlarda her yıl projelerinle seyircileri hep etkiliyorsun.

PSH: Ben gerçekten oyunculukla ilgileniyorum ve yapmak istediğim projelerde rol alacağım. Belki genç yaşta çalışmaya başladığım için olsa gerek çalışırken hep eğleniyorum. Dahası dürüst olmak gerekirse oyunculuk gerçekten ilginç. Elbette çok fazla yanı var; yorgunluk ya da mücadele ama yine de beni heyecanlandırıyor. Bununla birlikte dinlenmeden çalışamam, fiziksel gücüm bunu desteklemiyor. Rol yaparken tamamen bitkin hissedene dek çalışan türde bir insanım. Galiba bu iyi bir şey çünkü elimden geleni yapmak için işime ruhumu ve kalbimi veriyorum. Bu yüzden pişmanlık duymuyorum, memnun ve mutlu hissediyorum. Ancak proje bittikten sonra, fiziksel ve ruhsal gücümün hepsini tüketmiş oluyorum bu yüzden tekrar kendimi şarj etmem gerekiyor. Ara verdiğimde, yapmak istediğim her şeyi yapmak için zamanım oluyor. Tutkumu geri kazanmak, öğrenmek için güç almak için spor yapıyorum. Bütün bu şeylerle hayatımın ritmini yeniden düzenleme fırsatı elde ediyorum. Ancak son zamanlarda işlerime eğilmem ve yakında ki planlarıma karar vermem lazım bu da biraz gerginlik yaratıyor.

CwUndPMUQAEmSX5.jpg

Soru: Şu sıralar yönetmen Jung Ji Woo’nun yeni işi “Silence”da çalışıyorsun. Bu bir suç ve gerilim filmi, geçmişteki işlerinden farklı yeni bir mücadele.

PSH: Bu Çin filmi “Silent Witness”dan bir uyarlama. Hikaye zengin iş adamının nişanlısının katledilmesiyle tetikleniyor. Bu film yoğunluk ve zıtlıklar içeriyor bolca. Gerçekten saygı duyduğum Choi Min Sik üstümle çalışabildiğim için çok onurlu hissediyorum. Elbette çok baskı altında hissediyorum ve performansım iyi mi kötü mü olacak diye endişe duyuyorum. Ama her sahnede yönetmenin sorunu daima belirlemesinden ve sahneyle eşleşen duyguyu ifade ederken bana rehberlik etmesinden dolayı memnunum. Eğer yüzüm iyi durumda değilse yazmak için ellerimi kullanacağım ve durumu çözeceğim. Ben de yönetmenle çok tartışıyor ve konuşuyorum sahneleri. Karakterle eşleşen doğru yüz ifadesini öğreniyorum.

cv8zu-4xyaacblq

Soru: Kariyerine başlayalı 15 yıl oldu. Tıpkı tecrüben gibi senin işlerinin hepsi de inanılmaz. Yer aldığın her projeyle daha çok popüler oldun. Oyunculuğun olumlu eleştiriler aldı. Hem de yurt dışında da etkilerin büyük. 20’li yaştaki aktrisler arasında gerçekten rakip tanımazsın.

PSH: <The heirs>, <Pinocchio> Asya’da gerçekten popüler oldu bu yüzden izleyici tarafından tanındım. Şu ana dek aslında gerçekten her şey büyülü bir dokunuş gibi hissediyorum. Bazen hayretle bakıyorum etrafıma. Uzun zaman geçmedi hayranlarımı selamlamak için Malezya’ya gittim. Orada yaklaşık 2000 insan vardı, bana neşeli bir karşılama hazırlamışlardı. O zaman kalbim çok minnettar olmuştu. Ama ben kimim diye düşünmekten kendimi alıkoyamadım. Nasıl bu kadar çok sevgi görebilirim diye sordum kendime. Bu anlamda aldığım sevgiye layık olabilmek için iyi bir aktris ve iyi bir insan olmak zorundayım. Böylesi bir sorumluluk beni daha derin ve ciddi bir insan yaptı. O an, samimi karşılama sesi çoğalmıştı, kendime güvenerek dimdik durabilmek için, ‘dikkatleri çeken Park Shin Hye’ ve ‘Huzurlu Park Shin Hye’ arasında denge kurmam gerekiyordu. Ve ayrıca sağlıklı yaşamam da gerekiyor. Bir aktris olarak, yapabileceğim her şeyi yapacağım; düşünmeden hareket etmeyeceğim, hayatın gerçek anlamını doğrulukla arayacağım, ve bazen de sıkkınlıkla yüzleşeceğim. Şu ana kadar hala içten içe şaşkınlık geçiriyorum ama bundan etkilenmeyeceğim.

CxeJbd_W8AAyJIn.jpg

Soru: 27 yaş kendi karakterini kurman ve bulman için iyi bir yaş.

PSH: Şimdi bunu anımsamak beni biraz güldürüyor.20 yaşımda, büyüdüğümü ve olgunlaştığımı düşünmüştüm. O zamana geri bakınca, kesinlikle bir çocukmuşum. (Güler) Halen büyüyorum, öğreniyorum ve adım adım ilerliyorum. Kariyerime orta okulda başladım. Diğer insanların karakterini bol bol gözlemleme fırsatım oldu ve onları takip ettim. Gerçekten bu konuda iyiyim. Çünkü bunu genç yaştan beri yapmıştım bu yüzden kendi benliğimi bilmediğimi fark etmeye başladım. ‘Diğer insanları taklit ettiğim için etkileniyor muyum?’ diye merak ettim. Ya da diğer insanların olmamı istediği şey için sadece itaat eden biri mi olmalıyım? Ya da diğer insanların sevdiği şeyleri sevmek zorunda mıyım? Gibi düşünceler beni sarıyordu. Bunların hepsi kafamı karıştırmıştı. Hayatımı basit hale getirmişlerdi. Yönüm, kişiliğim, başlangıçtan beri amacım karmakarışık olmuştu. Rol yaparken, rolüme dalıyordum. Ama proje bittikten sonra, gündelik hayattaki Park Shin Hye’ye nasıl dönebileceğimi söyleyebilen hiç rehber yoktu. Bu kendim bulmam gereken bir şeydi. Şu ana kadar bu sıkıntı hala devam ediyor. Kendimi açık ve taze bir kalıba sokmak için hala bir ergen gibi çatışmalar yaşıyorum.

Cv6C9fmUsAAWuTN.jpg

Soru: ‘Yarının Park Shin Hye’si sıklıkla zihinlerde canlandırıldı. 2017 yaklaşıyor. Gelecek yıl ki Park Shin Hye nasıl olacak?

PSH: Gelecek sene muhtemelen bu yılla aynı olacak. İşime çok eğileceğim. Seneye bu yıldan biraz daha iyi olacak olmasına rağmen ben hala çekimlerle meşgulüm. Kırmızı halıda görünmek için daha çok çalışacağım. Şimdi tekrar zihnimi toparladım, ne zaman ve ne yaparsam yapayım, mutlu yaşamaya devam edeceğim. Oyunculuk benim için çocukluğumdan beri eğlenceli ve zaman ne kadar geçerse geçsin, bu şekilde olmaya devam edecek. Bir şeyler istediğim gibi yolunda gitmezse, çok aç gözlü olmadan rahat bir şekilde kabul edeceğim. Doğruyu söylemek gerekirse, benim 30’lu yaşlarım daha havalı ve güzel olacak. Dahası, yapabileceğim şeyleri yaparken daha yetenekli olursam çok değerli olacak ve yapmak istiyorum. Yine de benim için en değerli şey, insanların beni her zaman beklemesi ve desteklemesi…

cxpawbmuoaao-it

Kaynak: @PSHdaily, Karen_8833

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

