“Açlık için Yemek” ve Park Shin Hye

tumblr_inline_ohv7fwz7yd1rn625c_500Merhaba, ben Park Shin Hye.

Bazen hayatımızla meşgul olurken, sıklıkla sahip olduğumuz için şeylere teşekkür etmeyi unutuyoruz. Küçük bir şey paylaştıktan sonra bile paylaşabiliriz diye mutlu ve minnettar hissederiz.

Beş yıl önce Gana’ya gittiğimde, sokakta ki çocuklarla karşılaştım.

Eğitim almak için bir kaç kilometre yürümek zorunda kalan çocukların bildiği her şeydi boş köyler. Boş ümitler hissettim ve göz yaşlarım dökülüverdi sonra küçük bir çocuk bana geldi ve göz yaşlarımı sildi. Sevimli kız Abannae’nin güzel bir gülüşü vardı ve benim kızım oldu.

tumblr_inline_ohv7fbarxe1rn625c_500

Çocukların hayatına fakirliğin engel olmayacağını umuyorum.

Abannae ile tanıştıktan sonra, çocuklar için ne yapabileceğim konusunda çok endişelendim. Ondan sonra çocukların güvenle oynayabileceği ve hayaller kurabileceği yerler olabileceğini düşündüm. Bu girişimden bir yıl sonra, ilk Shin Hye merkezi kuruldu. Çok fazla insanın katkısı ve dayanışmasıyla mümkün hale geldi. Abannae’nin de dahil olduğu 1000 çocuk bu yerde eğitim haklarını öğreniyor. Abannae’nin tozlu yerlerde nasıl hayal kurulacağına dair bir fikri yoktu ve zamanını boşa harcıyordu. Ama şimdi hayali bir hemşire olmak.

 

tumblr_inline_ohv7foy3Jy1rn625c_500.jpg

Filipinler göndermek için başka bir umut.

Bu Mart, Manila’da ki Samballoc’a gittim. İkinci Shin Hye merkezinin kurulduğu yer burası, Filipinler’de. İzinsiz yıkık gecekonduların inşa edildiği fakir halkı olan bir yer. 4000 çocuk günlük olarak 3 farklı zamanda eğitim gördü çünkü yeterli okul yok. Açlık için yemek kampanyası 150 çocuk için çocuk ilgi merkezi işletiyor. Ama bina küçük, eski ve para eksiği var.

tumblr_inline_ohv7ft6rul1rn625c_500

Çocukları korumak istiyorum böylece hayal kurabilirler.

Açlık için yemek derneğini destekleyen öğretmen biri var. O çocuklara hiç tepeden bakmadı. Hayatını onların sürdürdüğü gibi sürdürdü. Kaila’nın hayali, orada tanıştığım ve benim ikinci kızım olan çocuk, da öğretmen olmak istiyor. Gözlerimin içine bile bakamayan çekingen küçük çocuk şimdi heyecanla hayalleri hakkında konuşuyor. Onu büyüyene ve dünyaya olumlu etkiler bırakabilen bir öğretmen olana kadar korumak istiyorum.

tumblr_inline_ohv7fgvsfp1rn625c_500

“Potansiyeliniz var” deyin.

İlgimizi ve sevgimizi vermeye devam edersek, onların da potansiyelleri artacak.

Lütfen Filipinler’de ki Shin Hye merkeze potansiyeli büyüyebilen çocukların bir yerinin olması için katkıda bulunun. Sizin küçük paylaşımınız, çocukların kurduğu büyük hayalleri de büyütebilir. Lütfen benimle bağış yapın böylece çocuklar hayallerini ve potansiyellerini büyütebilsinler…

-PARK SHİN HYE-

Kaynak: @mohamedsunbae.tumblr

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

