Hyung Ekibi Tekrar Bir Arada

cyrutzmusamjjac[+ 162, -1] Doctors ekibini görmek güzel, beklenen film Hyung.

[+ 102, -1] Onları görmek güzel, Hyung filmi dokunaklı ve sevgi dolu bir filmdi.

[+ 88, -31 Herkesi, neşelendirdiler.

[+ 78, -0] şimdi sadece Hyung’u izleyin ve dokunuşlarını hissedin. Shin Hye çok güzel. Bir sonraki projenizi bekleyeceğim. Hyung Dövüşü!

[+ 74, -3] Bu iyi bir filmdi. Hyung Filmine, büyük başarılar dilerim.

  1. Park Shin Hye çok güzel. Hyung umarım müthiş patlar! Siz ikizin lütfen sağlığınıza dikkat edin…
  2. Hemen izleyeceğim. Görmeye değer. Çok da duygulandım!
  3. Çok sevimliler! Jung Suk’un cildi çok güzel.
  4. Hadi çiçekli bir yolda beraber yürüyelim.
  5. Lütfen filmi izleyin. Güleceksiniz ve pişman olmayacaksınız.
  6. Park Shin Hye için filmi izlemeye geldim ama diğer aktörlerde çok iyiydi. İki saat zaman hızla geçti ve hem ağladım hem de güldüm. Eğlenerek iyi zaman geçirdim Hyung lütfen çok izlensin!
  7. Gala sahne selamlamalarını izliyorum ve Park Shin Hye en güzeliydi!

Kaynak: @yysy

Çeviri: KYelfnr@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

