Park Shin Hye ve Jo Jung Suk Hyung Sahne Selamlamasında

CyRCemeW8AIOFFE.jpg[+ 76, -0] Park Shin Hye çok güzel. Hyung, Filmiyle Daebak’ i vurmalı (Daebak ödülünden bahsediyor) !! İkiniz lütfen sağlığınıza dikkat edin

[+ 57, -0] Sadece izledim Görmeye değer olduğunu düşünüyorum. Ben de çok dokunaklı olacağını hissediyorum.

[+ 56, -0] Jungsuk çok şirin.

[+ 55, -01 Fighting, çiçekli yollarda yürüyelim

[+ 54, -0] Lütfen filmi izleyin, gülmeye başladığınızda pişman olmayacaksınız.

[+ 38, -0] Park Shin Hye için izlemeye geldim, ancak diğer aktörler de çok iyi olmuştu. İki saatlik zaman çok hızlı uçup gitti ve çok gülüp ağladım. Tadını çıkarmak için iyi vakit geçirin. Hyung lütfen daebak’ı yakalasın. (Daebak ödülünden bahsediyor.)

[+ 37, -01 Onların selamlama kısmını seyrediyorum ve Park Shin Hye en güzel şekilde konuştu.

cyqo0truuaacgrm

Kaynak: @yysy

Çeviri: KYelfnr@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

