Hyung Filmi Galası Hakkında Söylenenler

cxwag3xuuaawnfd

Kaynak: Gala öncesi özel gösterime giden insanların Twitter ve Instagram’daki paylaşımlarını inceledik, paylaşanların gizlilik güvenliği için OP adreslerini sildim.

1-Do Kyungsoo ve Jo Jungsuk bu iki kişinin oyunculuğu çok iyidir. Komik ve üzücü sahneler çok çok güzel ve harika oldu.

2-Hyung galası: İki başrol oyuncunun arsız oyunculukları iyiydi,ve bir sürü şaşırtıcı zevk vardı. Birinin hayranıysanız, o zaman bu filmi tavsiye ederim, ama hayran değilseniz bile, izlemeye değer, yeterince eğlenceli bir filmdi.

3-Hyung Filminin İlk Ön Ön izlemesinin gözden geçirimi: Hyung çılgınca eğlenceli. Bu filmi görmek gerekir. İnsanlarda kısa sürede duygu değişikliği veren bir tür film. Tanıdık ve rahat bir film, ve bilmediğiniz şekilde filmde üzüldüm ve güldüm ve endişelendim.
Bunun için “Don’t Worry” şarkısını tavsiye ederim.

cxub-owukaaewfq

4-Hyung incelemesi: Do Kyungsoo süper tatlı, Jo Jungsuk’un cazibesi ise uyuşturucu gibi. Kardeşlerin cezbedici bir duruşları vardı. Bu Film aşk hikayesidir. (doğru)

5-Bugünün ön izlemesi benim yerine oraya gitmiş olan arkadaşlarımın değerlendirmesiydi, bana teşekkür ediyorlardı, ve Kyungsoo’nun oyunculuğunun gerçekten çok iyi olduğunu söylediler. (Ayrıca şunu da söylediler) iki kardeşin kimyası mükemmeldi! Değerlendirmelerini dinledim, ama yakında filmi görmek istiyorum çünkü kendimce zor zamanlar yaşadım ㅠㅜㅠ

6-Hyung’u izlerseniz, Kyungsoo’nun oyunculuğunun ne kadar ilerlediğini ve kalbinin çizgisinin ne kadar hassas olduğunu bilebilirsiniz. Dikkat etmeyi unutmayın. Gerçekten, Kyungsoo’dan gurur duyuyorum.

cxszjn6uaaejmtm

7-‘Vurgulayıcı’ ön izlemesine gittim [T / N: 형광팬 = Hyung’un büyük hayranı 형 ışıpen = vurgulayıcıydı] (Kelimeler hakkında bilgi veriyor.) ve hem Jo Jungsuk hem de Do Kyungsoo gerçekten en sevdiğim aktörlerdi. Oyunculukları iyi olduğundan ve ikisi de çok çekici olduklarından film daha da iyiydi, film boyunca gülüp ağlayarak durdum. Bu film çıktığında arkadaşlarımı alıp tekrar izlemek istiyorum! Hyung, fighthing!

8-Hyung filmi, hem kahkaha hem de dokunaklı duygu içeren bir film. Jo Jungsuk ve Do Kyungsoo’nun oyunculukları güvenilir ve görülmeye değer iş yapıyorlar. Şahsen, bir şeyler yedikleri kısımları beğendim çünkü ikisi de iyi yemek yiyor. Spoiler olmadan izlemek daha iyi olacak, ancak eğlenceli bir film izlemekten anlıyorsanız duygulanacaksınız ve sanırım herkes aynı sahnede aynı duyguyu hissedecek.

9-11 Kasım Hyun Filmi ön gösterimi: Görünüşe göre Jo Jungsuk, o karakter için doğal bir kabiliyete sahip. ㅋㅋ Sürekli komik ve oyunculuğu iyi. Kyungsoo’yu da, söylemeye gerek bile yok. Oyunculukları iyiydi ve aynı zamanda sevimli,tatlı ve yakışıklılardı ㅠㅠ! Her ikisini de özleyeceğimiz eğlenceli ve dokunaklı bir film. Herkes lütfen filmi izlesin.

10- 1. sürpriz;çünkü düşündüğümden çok daha eğlenceli bir oyun, 2. şaşkınlık; çünkü Jo Jungsuk 100x yakışıklıydı ve 3. Kyungsoo’nun popülerliği konusu da 3. sürpriz oldu ㅋㅋ ㅋㅋㅋ #hyde #preview #jojungsuk #dokyungsoo

11-Bir EXO hayranı olarak dongsaeng sayesinde, film önizlemelerine + önde gelen aktörlerin sahne tebriklerine katılacağım. Jo Jungsuk’u gördüm, D.O’yu gördüm. Ayrıca, ikisi de TV’de olduğu gibi aynı görünüyorlardı. EXO taraftarları toplanıyordu ve 1 saat boyunca bekledikten sonra film biletleri alındı. Hayranı olarak bu güçlüklerin lafını etmiyeceğim fakat Film eğlenceliydi.

cxtvrnkxaaaufbs

12-Çok fazla beklentim vardı, beklentimi aşan mükemmel bir filmdi. Bir komedi filmi olduğu için hafifçe güleceğim sanıyordum, ama ağladım. Aktif oyuncuların becerileri ön plana çıktı ve Kyungsoo … Kyungsoo’nun oyunculuğu kalbimi derinden etkilemiş gibi görünüyordu. Jo Jungsuk-nim de, karakteri sindirme kapasitesi.mükemmeldi. Yayınlandıktan sonra filmi birkaç kez daha izlemeliyim. Gerçekten güzel bir gündü … Kyungsoo-ya, geleceğin çalışmalarında sana sırrım var ‘ㅅ `

13-Film gerçekten eğlenceliydi. Hikayenin biraz talihsiz bir gelişimi vardı, ancak Jo Jungsuk ve Do Kyungsoo’nun oyunculuğu gerçekten en iyisiydi. Gülümseyerek, ağlıyarak aslında on kere görmek istediğim bir film oldu, ancak daha fazlasını izlemem gerekiyor gibi görünüyor. Filmden çıktıktan sonra CD’sine sahip olmanız gerekiyor. Hayranlarının kalbini ekleyen Do Kyungsoo gerçekten çok tatlıydı ve ben onun çok farklı görünümlerini görebildiğim için her zaman mutlu oldum. Sonuç olarak, #Hyung filmini 100 kez izlemelisiniz!

14-Düşündüğümden daha iyi bir koltuktu, fakat Jo Jungsuk için kameramdan çok uzak hissediyorum, diyalogun veya reklamların yeterli olduğunu söyleyemiyorum, oyunculuk çok iyi ve edepsizceydi. Hikaye belliydi ancak Jo Jungsuk’un canlı oyuncusu jjang’dır. Sonra Do Kyungsoo’nun oyunculuğu da iyidi sıkıcı değildi! Ben tavsiye ediyorum.

15-161111 “Hyung” filmi önizlemesini görmek için ödül kazandım ve gerçekten eğlenceliydi ㅠㅜ hem eğlenceli hem de üzücü ve Kyungsoo gerçekten şirindi … Jo Jungsuk-nim’in küfredince iyice jjingㅋㅋ [ Bu kelimenin Tam olarak türkçede yerini alacak bir kelime bulamıyorum] Yayınlamdığında onu tekrar görmeliyim.

cxtlv_qviai2fyr
16-Bugün gala biletini kazandığıktan sonra Hyung filmini izledim. Film gerçekten de üzücü ve eğlenceliydi. Çok fazla komik noktası vardı ve izleyicilerin verdiği geri dönüşler de iyi gibi görünüyor. Aktörlerin oyunculukları iyidi bu yüzden film daha iyi ve komik oldu. Jo Jungsuk’un komik ve gerçekçi oyunculuğu iyi ve Do Kyungsoo’nun oyunculuğu da iyi. Her ikisi de gerçekten kardeş gibiydi ve Chun Song Yi’nin The Star From My Love’tan yöneticisi çok komiktiㅋ [T / N: Kim Kang Hyun, o da bu filmin bir parçasıdır] İlk önce güldüm ama sonunda ağladım. Ancak bir sürü komik sahne vardı. Ve Do Kyungsoo-ssi’ten pepero aperitif aldım. Lütfen oylamad Harika butonuna basın.

17-Jo Jungsuk ve Do Kyungsoo’nun kimyasından keyif alabileceğiniz bir filmdi! Uzun zamandan sonra çok güldüm. Yayımlandığında, birkaç kez daha izleyeceğim !! İkisi de oyunculukta iyidi. … ㅠㅠㅠ gerçek kardeşler oldukları söylenirse inanacağım … Beklendiği gibi, gerçek hayattaki görünüşleri en iyisiydi.

18-Jo Jungsuk-nim, neden bu kadar yakışıklısın. Diğer adamdan da söz etmiyorum bile.. İlk kez henüz piyasaya girmemiş bir filmi görüyorum, ama gerçekten eğlenceldi.i zamanı çok çabuk geçti. ㅠㅠ Ama gerçekten üzücüydü.. Jangsoo’nun Dükkanı kadar gözyaşı döktüm gibi geliyor … yine de ,,, Hyung gerçekten eğlenceliydi. İzlerken dikkatli izleyin. Gerçekten komik ama filmin atmosferine hazırlanmanız gerekiyor (izlemek için)

cxtf8ejwiaem9nz

Kaynak: @bonjourtoaya.tumblr

Çeviri: KYelfnr@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

