Doctors Dizisinin DVD Seti Çıkıyor

cxeg4sbukaaiktu

Netizen yorumları:

  1. Yoo Hye Jung çok güzelleşti. Yorum DVD’sini merakla bekliyorum. Ama şimdi… Hyung filminin çıkmasını bekliyorum.
  2. Çok güzel! Doctors’ın Bluray’ini bekliyorum!
  3. Güzel doktor, senin sayende yazı keyifle geçirebildim!
  4. İşlerine daima inandığım aktris, çalışkan tutumunu görünce gözümde daha çok güzelleşiyorsun. Şimdi olduğu gibi seni her zaman destekleyeceğim! Park Shin Hye fighting!
  5. Doktor Yoo, nasılsın? Seni görmek çok güzel! 24 Kasım’da çıkacak olan Hyung’u bekliyorum. Film için başarılar. Doctors da eğlenceliydi. Silent Witness filmini hiç bir zorluk yaşamadan çekmeni diliyorum. İnanabileceğiniz aktris Park Shin Hye, başarılar!

Kaynak: @yysy

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

