D.O. ve Jo Jungsuk’un Son Röportajından Park Shin Hye

cxsorv9wiaatq2o

JJS: Hyung Park Shin Hye ile çalıştığım ilk projeydi. Onun olağan üstü bir aktris olduğunu biliyordum ve onunla çalışma fırsatı yakalamayı istemiştim. Bu yüzden Shin Hye’nin kadroda olduğunu öğrendiğimde, çok mutlu oldum. Onunla romantik bir projede de çalışmayı umuyorum.

cxt9f1buaaeexhm

D.O.: Son ödül törenleri sırasında, Shin Hye ödül konuşmasında, daima kendine göre nedenleri olan, herkese cesaret verebilen rolleri seçtiğini söyledi. Shin Hye, Hyung filminin çekimleri süresince de öyleydi. Judo koçu rolü benim rolüme cesaret veren bir roldü. Shin Hye’nin sesinden, gözlerinde ki ifadelerden, hatta oyunculuğundan bile güç aktığını hissedebiliyorum. O başka insanlara cesaret vermeyi dileyen biri.

Kaynak: @m.entertain.naver

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

