Vietnamlı Aktris Chi Pu Röportajında Park Shin Hye’den Bahsetti


Klipten, Asya Yıldız Ödülleri sırasında sahne arkasında tanıştığı ünlüler hakkında sorular sorulduğunda, Chi Pu şöyle cevapladı;

“Herkes güzel, onların güzellikleri inkar edilemez ama ben en çok Park Shin Hye’den etkilendim. Çünkü o çok samimi ve dost canlısıydı. Tüm artistler grup fotoğrafı çekindiğinde, fotoğrafçı Korece bir şeyler söyledi, ben anlamadım. Park Shin Hye benim için girişken şekilde söylediklerini İngilizce’ye çevirdi. Benimle çokça konuştu. Konuşurken o tümüyle samimi ve sevimliydi.

cxtaoltxgaarpll

Kaynak: @kehn14.vn

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

