Vogue Kore’nin Park Shin Hye Anlatımı 4

ctqkp9zumaadwmz

“‘Silence’ filmini sanırım ince eleyip sık dokudum. Şu sıralar sıkı sıkıya role büründüm. Aynı bir savaşçı gibi rolün gelişimini hakkında çok dikkatli düşünüyorum. Hem de karakterler arasında ki ilişkiyi düşünüyorum. Her şekilde üstüm Choi Min Sik ile bu filmde yer almak, benim için bir onur. “Silence”ın çekimleri yakında başlıyor. Bir patronun nişanlısının öldürülmesinin arından gelişen bir dizi çözülemeyen olayı konu alıyor film. Ben avukat rolünde oynuyorum.Daha önce hiç denemediğim bir konusu var. Farklı olacak gibi hissediyorum. TV dizisinde baş rol karakteri olsa, iyi bir rolünüz varsa ve ekiple de aranız iyiyse bu yeterli olacaktır. Ama filmde böyle değil. Sahnenin nasıl olacağını hissetmek istiyorum ve büyük ekrandan kendimi daha büyük oynuyor gibi hissediyorum.”

ctmwyrzvuaefai0

“Babo gibi olmak çok masumane ama karakterin içinde yaşadığı duygusal değişimler büyüleyici. Gerçekten izleyiciye bu duygusal değişimleri yansıtmak istiyorum.”

Her bir aktör rolüne farklı yaklaşıyor. Ve Park Shin Hye’nin rolüne çalışması bir kitabın sayfalarını çevirmek tarzında değil.

“Bu karakteri nasıl oynayacağım? Geri kalan zamanda ise sahnenin çekimleri sırasında rol arkadaşlarımdan aldığım hislere göre oynayacağım. O an en değerli vakit benim için.”

cvvxpk-weaenn6w

Park Shin Hye TV dizisi ‘Moonlight drawn by clouds’ı izlediğinde kalbine dokunduğunu söyledi. Ama aynı zamanda psikolojiye odaklanan yapımcılara haykırıyor. ‘Moss’ ve ‘The Wailing’ filmlerinden bahsetmek gözlerinden ışıltılar çıkmasına sebep oluyor. Ayrıca ‘Seven years of nights’ filmini merakla bekliyor. Korku içerikli filmleri korktuğu için değil de içinde çok fazla psikolojik gerilim olduğu için izlemek istemiyormuş. Hatta kulaklarımı kapatıp bedenimi iki büklüm yapıyorum onları izlerken. (Gülüyor)

Gelecek sefer Park Shin Hye’yi büyük ekranda ‘Hyung’ filminde judo koçu rolünde göreceğiz.

“Hyung’da kardeşine yardım ettiği bir sahne beni çok etkiledi. Küçük kardeş bana çok benzer. Filmin içine girmek benim için bu yüzden kolay oldu. Bir çok nedenden dolayı aktörler yapımları seçiyor ama insanlar oynadığım rolden ötürü ağladıklarını ya da güldüklerini söylediklerinde, bu benim için en tatmin edici yorum oluyor. Gönüllü işler yapmak, hayranlarla yardım işlerinde çalışmak ne kadar memnun edici. Sözlerinden ne kadar masum olduklarını hissedebiliriz.”

ctqgkxuvyaakc0c

Bu zaman boyunca bilgisayarımda masa üstü ekranım Park Shin Hye fotoğrafıydı. Ekrandan favori olan bir idol ile konuşmak farklı hissettirmişti. Onun gözleri çok güzel. Karşılıksız bir aşk olsun ya da dünyanın tersine döndüğü zaman olsun, merkezde hissediyorsunuz. Umut ya da umutsuzluk olsun her şeyin başlangıcında hissediyorsunuz. Çekimler bittikten sonra, Park Shin Hye koltuğundan kalktı ve gün batımı başlangıcıydı. Odaya bir kez daha girdiğinde, efsane gibiydi. Onun attığı her adım, etrafınızda çiçekler açmasına neden olabilecek güzellikte.

Kaynak: @Karen-8833

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

