Vogue Kore’nin Park Shin Hye Anlatımı 3

cwrxp-uxyaebr5a

“Beraber çalıştığım rol arkadaşlarımla şu ana dek hep iletişimimi sürdürdüm. Birbirimizi gördüğümüzde hala en son dün görüşmüşüz gibi hissediyorum. Ben böyle bir kişiyim. Başkalarını yargılamam. Böyle olması gerekmiyor muydu? Hımm.. Benim de aşağılık kompleksim var. Konu bireysel mevzular olduğunda, tarz kıyafetler giyen, fizikleri güzel olan insanları da kıskanıyorum. Çünkü ben çok endişeli biriyim. Ve onlardan olumsuz yorumlar duymak istemiyorum. Bu yüzden onların ifadesine baktığımda, baskı altında hissediyorum. Önceden insanların dikkatini kasti olarak çekiyor gibiydim ama şimdi düşününce eğer şimdi yaparsam insanları beni doğal olarak fark edecek mi diye düşünüyorum.”

Park Shin Hye tüm bunları söyledi ve gözlerini aşağıya indirdi.

“Ddeokbokki yiyebilir miyiz? Seul’den geçerken 3 tane almıştım. Eğer yemezsek soğurlar ve arkamızdan ağlarlar.”

Bu yüzden son zamanlarda bu kız kendisine odaklanıyor. Sıradan şeyleri seven Park Shin Hye her daim mutlu. Sporda yetenekli, hızlıca öğrenebileceği şeyler hiç sorun değil. Ve bunların her ikisinden kaynaklanan ilgiler üzerinde şu sıralar epeyce düşünüyor.

Kaynak: @Karen-8833

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

