Vogue Kore’nin Park Shin Hye Anlatımı 2

cvjns-huaaadxi9

Oyunculuğa olan tutkusu sayesinde, duygu dolu sahneler de yaşattığı duygular, bize hissettirdikleri, onun yanındaymış gibi ona yardım eli uzatma isteği uyandırdı bize.

“Yönetmen ve senaristle ilk etapta iletişim halinde olup konuyu anlamak gerekiyor. Daha sonra rol arkadaşlarımla senaryoyu derinlemesine irdelerim ve olayları nasıl daha canlı kılabileceğimi düşünürüm. Kabullenme anına dek bu böyle sürer ancak hep böyle olsa nasıl olurdu gibi düşünceler peşimi bırakmıyor. Bu konuda çok inatçıyım. Sesimden dolayı etkilerin yanlış olduğunu hissettiğim yerler var bu yüzden daha dikkatli olmalıydım diye pişmanlık duyuyorum. Bu kez yapım ekibi daha uzun etkilerden sonra, hala çok zor değiştirecek zamanımız yok dedi. Bizim görmediğimiz şeyler, ellerimizin kavuşmaması, bilinmeyen şeyler aniden her şeyi değiştirebiliyor. Rüzgarın anında  buz kestirmesi gibi korkutucu olabiliyor.”

cv78i_ivuae4ibq

Park Shin Hye bize sadece bunları göstermedi aynı zamanda iyi bir sporcu olduğunu, dövüş sporlarında ki yeteneklerini 10’dan fazla serseriyle dövüştüğü sahnede karizmatik duruşuyla bizlere gösterdi. Hem de sınırsız yaş oranı ve rol arkadaşlarıyla arasında ki müthiş uyum ile yaptı tüm bunları. Bu kez rol arkadaşı Kim Rae Won ile arasında 9 yaş vardı.

“O benim üniversiteden üstüm ve oyunculukta çok iyi, elbette ona bu konuda çok güveniyorum. (Güler) Başlangıçta onunla çalışmanın çok iyi ve güvenilir olduğunu söylemiştim ve oppa uzun zamandır genç bir partnerle çalışmadığını, bunu gerçekten yapmak istediğini söyledi. Başından beri birbirimize dürüst yaklaştık ve çekim yeri çok rahattı. Onlar sayesinde “My Tutor Friend”den sonra en destekleyici öğretmen-öğrenci çifti olduk.

Kaynak: @Karen-8833

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

