Vogue Kore 2016 Park Shin Hye Röportajı

cv08ds8w8aeh4rj

O doğal ışığıyla parlasa da başkalarının da parlamasına izin veriyor. O aktris kumaşı olan bir insan. Park Shin Hye’nin attığı her adımı merak eden bizler olarak hikayenin arka planına bakmaya ne dersiniz…

“Ben zamanla bütünleşmiş bir insanım. Doctors’ı rahatlamış bir halde uğurlamak senin için tatlı geri kalan zamanlara dalmış olmanı sağlıyor galiba. Bu soru sorulduğunda aldığım cevap da buydu. Chanel’in elçisi olarak Vogue fotoğrafçısının önünde durmak da öyle. Onun açısından Küba’da kendine özgü bir hava var.

cv08f8jwiaa6owe

“Dizi bir ay önce bitmiş olmasına rağmen ben hala çok meşgulüm. Önceden birikmiş tüm bu reklamlarda çekimler yaptım ve dizinin set ekibiyle tatile çıktık. Sonra da dosdoğru Amerika’ya gittim ve geldim. Reklam çekimlerine devam ettim. Şimdiye dek, sonunda gerçekçi bir hisse büründüm ama nereden başlamam gerektiğini gerçekten bilmiyorum. Bütün yorucu şeyleri hissetmek, ailemle golf oynamaktan uzak kalmak zor hal böyle olunca diğer şeyleri sadece yapmak istemiyorum. Eğer hiç bir şey yapmazsam, ‘Ne yapacağım?’ gibi düşüncelere kapılıyorum. Bu düşünceler aklımı doldurunca da kendimi yalnız ve zor bir durumda buluyorum.”

cv08hm4w8aacc9z

Şöyle bir söylem yok mu? ‘Ateşe körükle gitmek’

Doctors’da Park Shin Hye yetenekli doktor Yoo Hye Jung’u oynadı. Acılı bir geçmişi olan, olgun karakterde bir doktoru canlandırdı. Okul forması giyerken bile hala güzel görünüyordu ve doktor üniforması da ona çok yakışmıştı. Sevimli-güleç bayan baş rol karakterler için oluşturulan zengin ve yakışıklı erkek karakterlerden farklı olarak yani genelin aksine Doctors’da çalışma yeri ne olursa olsun, torun olarak çalışan olarak sevgili olarak bütün roller Park Shin Hye tarafından iyi şekillendirildi. Böylece rolü sayesinde ona gerçek hayatta daha yakın olduğumuzu söyleyebiliriz.

cvtsscxueaaabwd

“Göze çarpan bayan karakteri olan daha az dizi var bu yüzden çok baskı altındaydım. Rae Won oppa bana çok destek verdi, öğretmen Kim Young Ae de harikaydı, bana çok yardım etti. Bu benim çok yer almak istediğim bir yapımdı. Çünkü tutkum vardı, set ekibinin çok çalıştığını gördüğümde onlara güç vermek istedim hatta bu yüzden daha da çok çalıştım. Bu yüzden fiziksel gücüm bile çabucak bitti. Ekipten kimse bir şey demese de ben özür borçluydum onlara karşı. Hırsım beni çok yordu, ben de bunu çok yansıttım.”

cvtstgwumaa9hhh

Kaynak: @s1380.photobucket

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

One thought on “Vogue Kore 2016 Park Shin Hye Röportajı

  1. Sanırım yalnız Kaldığında hep kendini sorguluyor. Bu düşüncelerinden birkaç kez daha bahsetmişti.. Bende öyle biriyim. Bu gerçekten zor.. Umarım bir gün aradığı cevabı bulur ve o zaman rahatlar ve daha mutlu olur.. Onu kendime bu kadar yakın hissetmemin sebebi budur belkide… Umarım çok mutlu olur..

Bir Cevap Yazın

