Kim Rae Won Röportajından Kesitler, Doctors ve Park Shin Hye

1343b2f1-aed9-443a-b5ae-c36d844caf0d

-Romantik roller oynadığında evliliğe dair düşüncelerin oluyor mu?

KRW: Hayatım boyunca bekar kalmaya niyetim yok. Ama kısa zamanda olacağını sanmıyorum. İki filmim ve yapmam gereken çok şey var. İkinci hayatım hakkında büyük bir hayalim var.

-Bunca zaman sonra kariyerinde hiç düşüş yaşadığın oldu mu?

KRW: Tutku bitti, sonunda ki “Şimdi ne yapacaksın?” sorusuna artık öğrenmek için cesaretim var cevabını veremeyeceğim. Yönetmenlerden biri demişti ki, işini yanlış yaparsa aktörler için zor olabilir. Bu sözler benim beynime kazındı. Geçmişe dönüp baktığımda, şu an yürüdüğüm yol, hayatımın rotası değişmiş görünüyor. Düşüş şimdiden sonra her an gelebilir, ama önemli olan bu düşüşün oyunculuğuma kazandıracağı şeyler olacaktır.

-Gerçek hayatında hiç dizide ki karakterinden etkilendin mi?

KRW: Sanırım şu an ki durumum bu. Karakterimden güç almak tek seçimimdi. Aslında onu oynayan ben olduğum için karakter bendim. Ve bu yansımayla öğrendiğim, büyüdüğüm, hissettiğim şeyler oldu. Son ana kadar çalıştığım yerin ortamından da etkilendim. Karakterlerim ve benim aramda yaşanan karmaşalar, aslında olgunlaşmam ve işime anlam katmak için ödediğim bedeller.

-Seni tekrar romantik-komedi dizilerde görebileceğimizi düşünüyor musun?

KRW: Açıkçası romantik-komedi türünden hoşlanıyorum. Oyunculuğa başladığımda denediğim ilk türdü. Kendime güvendiğim bir tür aynı zamanda. İlk kez Doctors’da izleyicilerden memnun edici tepkiler aldım. Reklam teklifi almam sayesinde keyifli zaman geçiriyorum.

ct_524uvyaakafc

-Park Shin Hye ile dizide uyumunuz çok iyiydi, herkes sizin sevgili olduğunuzu bile düşündü.

KRW: Bazı aktörler fikirlerinde yakınlaşır ama biz kalplerimizi açıp hislerimizi seyircilere yansıttığımız için, bizim endişelenecek hiç bir şeyimiz yoktu. Elbette ben kendi başıma da bu duyguları ifade edebilirim ama bunu Park Shin Hye ile beraber yaparsak seyircilerde etkisinin daha iyi olacağı açıktı. Park Shin Hye de bunu iyi bilen zeki bir aktör.

-Park Shin Hye’ye tavsiye veriyor musun?

KRW: Ben benden acemi olan bir oyuncuya zorbaca öğüt veren biri değilim. Kendime yapılmasını istemediğim şeyleri başkasına da yapmam. Ama biz her zaman ekrandan nasıl iyi görüneceğini tartıştık.

Kaynak: @doctorssrt

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

