Asya Yıldız Ödüllerinde Park Shin Hye Ödül Alacak mı?

ctbis4juiaaap-2

-ShinHye yakında seni görmek istiyorum. Bekleyemiyorum.

-Park Shin Hye yakında seni görebilmek için sabırsızlanıyorum. Tebrikler.

-Bu yıl Doctors’da ki performansı ödül hak ediyordu ama ne yazık ki hala bir şey alamadı. Bu kez katılması harika. Yıl sonuna kadar iyi şanslar. Her zaman seni destekleyeceğim.

-Ben her zaman bu oyuncuların daima parlayacağına inandım, her zaman seni destekliyorum.

-Evveet bizim sevimli Shin Hye’miz seni gerçekten özledim.

Kaynak: @yysy

Çeviri: Elifnur@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

