Park Shin Hye Jo Jung Sung’un Asi Tavırlarından Etkilendiğini Söyledi

1477451000

Oyuncu Park Shin Hye yaklaşan filmi “Hyung” için deneyimlerini konuştu.

26 Ekim de yapılan basın toplantısında, Park Shin Hye’den film sırasında yaşadıklarını anlatması istendi.

Ünlü oyuncu şu şekilde yanıtladı: “Ben sadece Jo Jung Sung ve D.O’yu birlikte izlerken bile iyi oldum. Gözlerim, kulaklarım ve kalbimin tamamı ile birlikte hep mutlu hissettim. Jo Jung Suk’un önceki filminden beri hayranıyım, çekimlerde çoğu yerde ben çok güldüm ve bu yüzden hep yeniden çekmek zorunda kaldık. Bu iki adamı birlikte gördüğümde gülmekten kendimi alıkoyamadım.”

Park Shin Hye, Jo Jung Suk’un oyunculuğu için olduğu kadar özellikle onun gerçek hayatına da iltifat etti ve şöyle söyledi: “Karakter onun gerçek kişiliğine tamamen tersti ama o gerçekten hazırlanmıştı ve küfür ederken tam olarak erkeksi görünüyordu. Küfreden bir karakter olarak ondan rahatsız olmaktan çok etkilendim.”

Kaynak: @allkpop

Çeviri: Elifnur@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

