Kim Rae Won İle Hong Ji Hong, Park Shin Hye, ve Kendisi Hakkında

cun9yb5xgaa0wfk

SİZİNLE AYNI JENERASYONDA YAŞADIKLARI İÇİN MUTLU OLDUKLARINI SÖYLEYENLER OLSA NASIL HİSSEDERDİNİZ? KIM RAE WON NASIL HİSSETTİRDİĞİNİ ANLATIYOR.

Kore’nin bir numaralı eğlence kanalı ONE HD tarafından organizesi ile, Kim Rae Won SBS dizisi Doctors için hayranlarıyla buluşmak üzere ilk kez Malezya topraklarına teşrif etti. Malezya’da Descendants of The Sun’ı geçen Doctors’ın ONE HD (ch 393)’deki gösterimini yakın zamanda sonlandı.

35 yaşında kalpleri hoplatan aktör, 10 Ekim’deki hayran buluşmasından önce medya ile buluştu. Dizideki rolünden, rol arkadaşı Park Shin Hye’den, şimdiye kadar en etkilendiği yorumdan, denemek istediği yeni rollerden, ve onunla ilgili diğer şeyler hakkında konuştuk.

Basın toplantısı esnasında Kim Rae Won’u daha yakından tanıdık.

Q: Diziyi çekerken hiç hatırlanmaya değer bir şeyle karşılaştınız mı?

Kim: Son dakika anlaşma yapan tek oyuncu bendim. Hala bir film çekimim olduğu için, kendimi hazırlayabilmek için pek vaktim olmadı, özellikle medikal terimler hakkında araştırma yapamadım. Diğer oyuncular çekecek olduğumuz ameliyatları izlemişlerdi ve çok çalışmışlardı. Ama yine de memnunum çünkü kendi başıma üstesinden gelmek için içgüdülerimi dinledim.10 yıl önce rol aldığım bir film vardı ‘My little bride’, bilmem gördünüz mü? Rolüm tıpkı Doctors’taki gibi öğretmenlikti. Doctors gibi romantik komediydi, bu yüzden bana 10 yıl öncesini hatırlattı ve bu dizide rol almak gerçekten yenileyiciydi.

Q: Doctors’taki karakteriniz Hong Ji Hong’u çok seviyoruz. Kim Rae Won bu karaktere ne kadar benziyor?

Kim: Nereden başlasam bilemedim. Bence Hong Ji Hong’un karakteri benimkinden daha harika ve renkli. Nasıl tarif edeceğimi bilmiyorum. Hong Ji Hong kesinlikle daha iyi bir insan.

Q: Fazla mütevazilik ve fazla kibarlık gibi mi?

Kim: Bu dizinin eğlenceli kısmı yapım ekibiyle tanıştığım zamandı. Yönetmen ve senaristlere Hong Ji Hong’un çok sessiz olduğunu pek konuşmadığını söyledim. Yönetmenlerle konuştuktan sonra, bu karakteri daha parlak ve neşeli olanına dönüştürebildim.

Q: Hong Ji Hong rolünün nesi sizi çekti?

Kim: Geçen birkaç yılda, açıklamak zorunda olduğum ciddi ve karanlık yönleri olan adamları oynadım. Ama Hong Ji Hong tamamen farklı. O çok canlı ve çok ciddi değil. Zaten dizinin kendi rengi çok canlı, bu yüzden bu dizide rol almak istemiştim.

cvigiheuiaa_pl7

Q: Park Shin Hye ile ekran kimyanız kusursuz. Böyle bir uyumu yakalamakla ilgili biraz konuşabilir miyiz?

Kim: Park Shin Hye’nin karakteri muhteşem ve canlı. Diğer oyunculara karşı çok saygılı, ayrıca aynı üniversiteden aynı bölümden benim astım. Birlikte sahip olduğumuz sinerji muhteşemdi, bunu görebiliyordum.

Q: Karakteri canlandırışınız hakkında çok fazla övgü almış olmalısınız. En unutulmaz yorum neydi?

Kim: Birisi gerçekten doktora benzediğimi söylemişti, çok sevinmiştim. Benimle ilgili daha derin övgülerden bahsedersek, hakkımda çıkan bazı haberler vardı bu yüzden makalelere baktım. İlerlememe sebep olan insanların yaptığı yrumlardı. En hoşuma giden yorumlardan biri benimle aynı jenerasyonda yaşadığı için çok mutlu olduğunu söyleyen kişinin yorumuydu. Böylece Kim Rae Won’un oyunculuğunu izleyebiliyorum demiş, bunu okuduğumda çok minnettar olmuştum.

Q: Yıllar boyunca çok farklı rollerde oynadınız. Denemek istediğiniz ama henüz denemediğiniz bir rol var mı?

Kim: Aklıma özellikle bir rol gelmiyor. Değişik senaryolar aldığım zamanlar oluyor. Okumalı ve hoşuma gidenleri aklımda tutmalıyım. Gösteriş gibi algılamayın ama birçok rolde oynadım. Sadece tarihi dizi veya filmde oynamadım. Bu harika bir deneyim olurdu.

Q: Romantik bir karakter mi olmak istersiniz yoksa daha erkeksi bir şey mi, aksiyon şeklinde bir dizi ya da film gibi?

Kim: Kolayca oynayabileceğim şey romantik kahraman olurdu, aksiyon rolü ise daha meydan okuyucu bir şey olur.

Q: Sırada ne var?

Kim: Güney Kore’de çektiğim iki film var. Muhtemelen bu Aralık ve Ocak’ta gösterime girecekler. Biri aksiyon diğeri fantastik aksiyon tarzında…

Q: Doctors çok başarılı olduğu için, tekrar bir romantik komedide oynamayı düşünür müsünüz?

Kim: Kesinlikle yine romantik komedide oynayacağım. Az sonra Malezya’daki fanlarla buluşacağım için çok heyecanlıyım, ve bana bu şansı veren sizler sayesinde, tekrar romantik komedide oynamayı çok arzu ettim.

Basın toplantısını bitirirken Kim Rae Won Güney Kore’ye Malezya’da edineceği güzel anılarla gitmek istediğini söyledi. Eğer fanlar isterse buraya tekrar geleceğini de bildirdi.

Kaynak: @hellokpop

Çeviri: Lepisteseel@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

