“Hyung” Filminin Basın Toplantısından Yansıyanlar

cvs-ttsxgaagbxb

Sunucu: Lütfen kendinizi tanıtın! Bu Hyung’un ilk selamlaması olacak.

Kyungsoo: Merhaba, ben Do Kyungsoo. Burada olduğunuz için çok teşekkür ederim. “Hyung” filmini çekerken gerçekten eğlenceli ve mutlu zaman geçirdik. Lütfen çok ilgi gösterin!

Sunucu: Ah, sonunda (güler). ‘Mutlu olarak film çektik.’ gerçekten iyiydi.

Jo Jungseok: Evet, ben de mutluydum. Filmimiz için olan burada ki katılım, bütün patlayan flaşlar, çok teşekkür ederim. İyi zaman geçirelim.

Park Shin Hye: Merhaba, ben Soohyun’u oynayan Park Shin Hye. Sizlerle görüşmek çok güzel. Gerçekten ilginç ve eğlenceli bir setti. Öyle iyi bir ortamda, samimi aktörlerle rol yapmak çok güzeldi. Bence filmi izlerken bu söylediklerimi siz de hissedeceksiniz. Lütfen merakla bekleyin!

cvqcwp4ukaairrd

Sunucu: Çok fazla insan bu filmi bekliyor! Lütfen karakterlerinizi tanıtın. Kyungsoo ile başlayalım.

Kyungsoo: Filmde ben başarılı bir milli judo oyuncusu olan genç kardeş Dooyoung’um. Dooyoung dışarıdan bakınca, gururlu ve güçlü ama içinde saf ve kırılgan bir kalbi var.

Sunucu: Aynen senin gibi!

Kyungsoo: Galiba ikimiz benziyoruz! (güler)

CvqRMT-UAAAiVzy.jpg

Sunucu: Peki sen Jo Jungseok?

Jo Jungseok: Ben, büyük abi Goo Dooshik rolündeyim. Fragmanı izlediyseniz, dolandırıcı biri olduğumu görmüşsünüzdür. Gerçek bir serseri. Dooshik ve Dooyoung’un biraz yaş farkı var. Bir, iki yıl değil daha çok yedi, on yıl gibi. On civarında. Abi gibi onun için. Kardeşini satan bir karakter, durumları kıvırmaya çok çalışıyor ama istediğini alamıyor. Çekimlerde çok eğlendim, filmin ikinci yarısında, bunu söylemem doğru olmaz neyse bunu pas geçelim.

Sunucu: Filmden bir bukle izledik. Lütfen karakterini tanıt Shin Hye.

Park Shin Hye: Ben Go Dooyoung’un judo koçu Lee Soohyun rolündeyim. O değişik bir karakter. Her şeye burnunu sokan bir tip ve judo koçluğu yapıyor. Dooyoung’u bir atlet olarak geri kazanmak için, abisinin serserilikleri baş gösterdiğinde onu o pislikten çekip çıkarıyor ve onu adam ediyor. Soohyun Dooyoung ile ilgilendikçe onunla küçük atışmalarda bulunuyor.

cvqrmuevuaaxrcv

Sunucu: Bunlar sadece tanımlama olsalar da, karakterler hayat dolu ve hayattan örnekler gibi görünüyorlar.

Jo Jungseok: Evet, açıkçası çekimler zor olmuş olsa da, (sunucu: neden?) Çünkü (benim karakterim ve benim) pek yıldızımız barışmadı.

Sunucu: Karakterini sahiplendiğini düşünmüştüm. Şimdi neden size karakterlerinizi sorduğumu anlayacaksınız. İşte karakterlerin fragmanı!

Sunucu: Bu karakter tanıtımıydı. Karakterler insanı kahkahaya boğuyor. Beni şaşırtan şey, siz ikinizin gerçekten abi-kardeş gibi görünüyor olmanızdı. Birbirinize çok benziyorsunuz. Sence de öyle değil mi Shin Hye?

Park Shin Hye: Evet gerçekten öyleler.

cvqcwsevuamiquw

Jo Jungseok: Çekim yaparken bunu çok insandan duyduk.

Sunucu: Aynaya bakıyor gibi olmuştur.

Jo Jungseok: Ah, evet.

Sunucu: Gözleriniz aynı şekilde çift kapaklı.

Jo Jungseok: Cidden aynanın yansıması gibiyiz ikimiz. (Kyungsoo güler)

Sunucu: Jo Jungseok bu konudan memnun görünüyor. Peki sen Kyungsoo?

Kyungsoo: Evet çok memnunum. Abim gibi görünmesinden çok memnunum.

cvs-ttpxeaikjnh

Sunucu: (Şakayla) Robot gibi göründüğünü söylüyorsun. Birlikte çalıştığınız ilk seferdi, nasıldı?

Jo Jungseok: Hem Kyungsoo hem de Shin Hye ile çalıştığım ilk seferdi. Başından beri heyecanlıydım. Kyungsoo için, el arabası denen bir film izlemiştim. İzlediğimde şöyle düşündüm, ‘Vay, bu çocuk iyi. Gerçekten iyi.’ O çok odaklanmıştı. Onun EXO’dan şarkıcı D.O. olduğunun farkındaydım. Onun hakkında ki fikrim film ile değişti. İyi şarkı söyleyebilen ve rol yapabilen pek çok ünlü var ama Kyungsoo’nun aktörlük hamuru var. Büyük bir rol değildi ama benim gözümde sunumu göz doldurucuydu. Bu yüzden onunla çekim yapmayı merakla bekliyordum. Ve birlikte çalışırken daha çok şey hissettim. Açıkça öğrendiğim şeyler de oldu. Gerçekten. Shin Hye için ise, ben onun büyük bir hayranıyım. Bu yüzden şahsen onunla çalışmayı da iple çektim. Çekimlerin ilk gününden hatırladığım şey, onun gülüşüyle ne kadar sık kamera arkası yaptığıydı. O anda merak ettiğim şey, acaba benimle ilgileniyor olabilir mi olmuştu. (Shin Hye güler) Özür dilerim bunu demek istememiştim.

cvqtbm8uaaaoblq

Sunucu: Sanırım bu gece geç vakit çekim yaptığınız ve herkes yorgun olduğu içindi.

Jo Jungseok: Öyle olmalı. Basın toplantısında herkesle iyi zaman geçirmek istiyorum bu yüzden arada böyle laflarla takılıyorum. Lütfen makaleleri mantıklı şekilde yazın.

Sunucu: Kyungsoo ve Shin Hye ile çekim yaparken ortam farklı mıydı?

Jo Jungseok: Ortam farklıydı. Kyungsoo ileyken, dengeli ve gizemli bir ortam vardı. Shin Hye ileyken, çok neşeliydi, hep kahkahalarla doluydu. Benim için hepimiz beraber olduğumuzda ortam mutluluk veriyordu.

Sunucu: Bunu söylerken solda ki ve sağda ki ifadeler farklıydı. (Jo Jungseok: çok mu fazlaydım?) Karakterin gibi yaptın. Kyungsoo senin için nasıldı? İlk kez Jo Jungseok ile çalıştın.

Kyungsoo: Jungseok abinin tüm projelerini izledim ve hep onunla bir projede çalışmayı umdum. Ve nasılsa, oldu. Abim olacağını kendi söyledi. Bu yüzden çekimlerde mutluydum, çok şey öğrendim, tıpkı okulda okur gibi. Bana çok tavsiye verdi, çok güzeldi.

cvqnulcvmaap69v

Sunucu: Set gerçekten sizin için çalışma ortamı gibiymiş, hep bir şeyler öğrenmişsiniz birbirinizden. Ne kadar güzel! Shin Hye karakter videolarını izlerken, senin yaşlanmayan bir aktris olduğun gerçeğini tekrar idrak ettim. Bu kez milli takım judo koçu oldun.

Park Shin Hye: Evet. Aslında benim judo yaptığım bir sahne vardı ama senaryo düzenlendiğinde sahne silindi. Şahsen buna üzüldüm. Ama yerine Dooyoung’u canlandıran kişi olarak tekrar görünecektim. Jungseok ve Kyungsoo gördüğünüz gibi çok samimi insanlar. Bu yüzden gözlerim, kulaklarım ve kalbim böyle bir ortamda çekim yaptığı için çok eğlendi. Ve ilk gün gerçekten çok eğlendim ve eğlenirken çok kamera arkası yaptım. Ama sanırım buna engel olamazdım. Burada ki insanlar da biliyor, bu ikisini gördüğünüz de gülmeden duramıyorsunuz.

Sunucu: Komedi de oldukları için iyi bir ortam olabilir. Mantıklı. Ama özellikle, Do Kyungsoo’nun filmde milli judocu olarak görünmek için çok çalıştığını söyleyebilirim.

Kyungsoo: Evet zamanım oldukça hep judo pratiği yaptım. Ve de judocuların ne kadar kaslı olduğunu biliyor musunuz? Benim bedenim biraz küçük bu yüzden çok çalıştım.

Sunucu: Anlıyorum ve Jo Jugseok, iyi ahlakın ve karakterinle biliniyorsun. Suçlu karakterine nasıl hazırlandın?

Jo Jungseok: Senaryoya uydum. Bu gerçek ben değildi o yüzden zorlandım role girerken. Kendi kıyafetlerimi giymiyor gibiydim. Ama işler ilerledikçe karakter oturdu. Büyüleyiciydi.

cvs-ttrwcaagqmd

Sunucu: Ama ağır sahnelerde hiç hata yapmadığını duydum?

Jo Jungseok: Bunu nasıl bildiniz? (güler)

Sunucu: Çok şey duydum. Shin Hye, Hyung’un senin için Miracle in cell no.7’den iki yıl sonra ki birleşme olduğunu duyuyorum.

Park Shin Hye: Evet, yazarla o zamandan beri ilk kez görüştüm. Senaryoyu ilk elime aldığımda, Soohyun’dan çok Dooyoung’un bakış açısına yöneldim. Onunla çok ilgiliyim. Yolunu kaybetmiş ve başka bir yol arayan bir insanın arada kalmış belirsiz haline odaklandım. Soohyun gibi birinin yanında olmak ne kadar iyi olurdu diye düşündüm. Bu projeyi Soohyun olmak istediğim için seçtim. Bu dünya da ki Dooyoung’ları destekleyecek bir kişi.

Sunucu: Yani sen senaryoyu okurken, böyle bir anlam yükledin. Teşekkürler. Şimdi rollerinizi duydukça, siz üçünüzün onlara hayat verdiğini daha çok düşünüyoruz. Şimdi yönetmeni aranıza alalım ve kendinizi tanıtın lütfen!

Kwon Sookyung: Merhaba, Hyung’ın yapım sorumluluğunu ben üstlendim. Yoğun programınıza rağmen geldiğiniz için teşekkürler.

Sunucu: Yönetmen, böyle eğlenceli bir filmle döndüğünüz için teşekkürler. İlk fragmanı ve karakter tanıtımını izledik ve beklenti artıyor. Ve bu aktörler yükselişte. Onları nasıl kadroya aldınız?

Kwon Sookyung: Kore’de ki her yönetmen muhtemelen aynısını yapar. Ama oyuncu uyumuna sıra geldiğinde aklınızda mutlaka çiftler olur. Kimsenin olmadığını düşünüyordum. Gerçekten ferah bir birleşim istedim. Ve iki taze aktör ile parıldayan bir uyum yakaladım. Bu yüzden senaryoyu elime aldığımda kendi kendime şöyle düşünüyordum, Jo Jungseok ve Do Kyungsoo nasıl olur? Sonra her ikisi de senaryoyu beğendi ve rolü kabul ettiler. Çok memnun oldum. Shin Hye bile katıldı. Bu yüzden oyunun bittiğini düşündüm. Bu üç harika aktörle çalışmak benim için talih oldu.

cvssj6uueaa8z9g

Sunucu: Yönetmen oyuncu seçimin çok memnun edici olduğunu açıkladı. Şimdi sahnede ana oyuncularımız var… Senaryonun tekrar tekrar okunacak kadar ilginç olduğunu duydum.

Jo Jungseok: Evet okudum ve tüm ekibe söylediğimde onlar da aynı tepkiyi verdiler.

Sunucu: Do Kyungsoo bu senin komedide ilk deneyimin. Önce ki projelerin daha ciddiydi. Komedi nasıldı senin için?

Kyungsoo: Açıkça Dooyoung filmde çok komik değil. Jungseok abiyle çekim yaparken bunu nasl yaparım sorusunu onu takip ederek hallettim.

Sunucu: Ona güvendin ve takip ettin. Gözlerinde ki güveni hissediyorum.

Jo Jungseok: Kyungsoo, Dooyoung karakterine girdi. Daha ilginç yapabileceğimiz bölümleri bana söyledi. Bunu birlikte yaptık, sinerji yarattık.

Sunucu: Shin Hye, senaryoyu okurken küçük kardeşe daha çok çekildiğini söyledin. Gerçekte iki kardeş arasında olmak nasıldı? Kişisel olarak kimi tercih edersin?

Park Shin Hye: Bu annemin ve babamın arasında seçim yapmak gibi. Gerçekten zor bir soru. (güler)

Jo Jungseok: Bunu yapabilir miyiz? Filmde ki Dooyoung’u cidden beğeniyorum. Onu filmde daha çok sevdiğim için gerçekte de öyle yapacağım.

Park Shin Hye: Teşekkür ederim.

Jo Jungseok, Park Shin Hye: (Çak bir beşlik)

cvs36wnwcae_z1k

Sunucu: Bu konuyu bırakamıyorum. Jungseok ve Kyungsoo’nun filmin OST’sine de katıldığını duydum. Şarkıcılık yeteneklerinize rağmen düet yapmak kolay olmamış. Düşünceleriniz neler?

Kyungsoo: Filmi henüz görmedim ama abim ve ben şarkı söyleyerek katılırsak ne kadar güzel olabileceğini düşündüm. Jungseok abi gerçekten çok iyi şarkı söylüyor. Bu yüzden onunla şarkı söylemenin iyi olacağını düşündüm.

Sunucu: Ayrı mı birlikte mi kayıt yaptınız?

Kyungsoo: Birlikte.

Sunucu: Rekabet var yani. Yüksek notada söylüyorsun, ben daha yükseğe çıkacağım. (Kyungsoo güler)

Jungseok: Kayıt yaparken hatırlıyorum. Kyungsoo Dooyoung olarak ben de Dooshşk olarak şarkı söylüyordum. Gerçekten iyiydi. Sadece kelimelerle ifade edemediğim bir şeyler vardı. Film bittikten sonra dinlemek harika olacak.

Sunucu: Birazını söyler misiniz?

Jo Jungseok: Arkada yapamayacağımızı söyleyen birisi var. Bu yağmacılık olmalı. Onlar X yapıyor, hayatımda gördüğüm en büyük X’i. Ve kıyafetleri de beyaz. Onları göz ardı edemem.

cvqzrozwyaasp6n

Sunucu: Tamam, otomatik ton var mıydı?

Jo Jungseok: Yoktu.

Sunucu: Şimdiye kadar film hakkında konuştuk. Şimdi “Keyword talk”(anahtar kelime konuşması)na gireceğiz. Bir anahtar kelime söylediğimde lütfen buna uyan insanı işaret edin! İlk kelime: ideal tip. Lütfen işaretlerinizi hazırlayın. 3 aktör burada. Lütfen oyunculukta ideal tipiniz seçin. Aktör olarak ilgilendiğiniz birisi.

[KS -> <- JS <- SH]

Sunucu: Kyungsoo lütfen bize nedenini söyle.

Kyungsoo: Jungseok abinin ideal tipim olmasının nedeni genellikle ciddi ve soğukkanlı olması. Ama oyunculukta dilediğim bir mizahı var. Benim yok. (güler) Çalışmak istiyorum ve onun gibi olmak istiyorum.

Sunucu: Sen de zaten bir şeyler var.

Jungseok: Kyungsoo çok mütevazi. Ama filmlerini ve dizilerini izledikten ve onunla çalıştıktan sonra, onun tevazusu çok ama oyunculukta zaten bir şeylere sahip. Bunu röportajda da söyledim ona. Nasıl ilerleyeceğini merak ettiğim biri.

cvssi_ivuaaehob

Kaynak: @fydk-translations

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

2 thoughts on ““Hyung” Filminin Basın Toplantısından Yansıyanlar

  1. Siz ne kadar güzel bir sayfasınız böyle😍 çeviri için teşekkürler filmi heyecanla bekliyorum beklentim büyük 😍😍

Bir Cevap Yazın

