“Gogh The Starry Night”ın . bölümü “Pinocchio” Birleşimi

cvmr_dyusaexnyv

  1. Bu kız SBS’nin evladı. Park Shin Hye’yi çok seviyorum.
  2. Seni başka bir projede daha görmek istiyorum. Doctors’dan sonra senin hayranın oldum.
  3. Park Shin Hye çok güzel.
  4. Güzellik!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  5. Gerçekten güzel! Fighting! Park Shin Hye neye eli değse cidden güzelleştiriyor.
  6. Doctors’ı özlüyorum, JiHye çiftini özlüyorum.
  7. Güzelliği azminin yanında solda sıfır kalır. O yaptığı her işte çok çaba sarf ediyor.
  8. Shin Hye sadık biri. Konuk oyuncu rolü küçük olsa da, o çok çaba sarf etmiş. Onunla olan insanlar daima gülümsüyor. Shin Hye’de mutluluk virüsü var.

O kısım:

 

Kaynak: @PSHdaily

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

