@Ssinz7 Instagram [24.10.2016]

ig7

In Turkısh: Ayakkabılarını ısırmamın bir sakıncası var mı unnie? Yapamazsın Dinga. Dinga Dinga Dinga Ding~ #Dinga #GongjiamNerede

In Englısh: Would you mind if I bite  your shoes unnie?You can’t Dinga. Dinga Dinga Dinga Ding~ #Dinga #WhereGongjiam

In Korean: 언니신발물어뜯어도되요? 안돼딩가. 딩가딩가딩가딩~ #딩가 #곤지암어딘가

ig5

In Turkısh: Verimli ağaç🌲

In Korean: 아낌없이 주는 나무🌲

ig4

In Turkısh: #grand_mint_festival2016 #MerhabaAntenna #HoşçakalPassionate Modum düşükken #GMF beni cesaretlendirdi.  Dün ve bugün müziğin gücünü yeniden tanıdım. Rengim kapalı olduğu zamanlarda bunu tekrar izleyeceğim. Tüm sanatçılara teşekkür ederim👏🏻👍🏻

In Englısh: #grand_mint_festival2016 #HelloAntenna #Passionate_Goodbye The #GMF encouraged me when I was down. I get to know again the power of music, yesterday and today. I will watch this again when I am off color. Thanks to all the artists👏🏻👍🏻

In Korean: #grand_mint_festival2016 #helloantenna  #뜨거운안녕  축 쳐져 있던 어깨를 다독여주던 #GMF 음악이 주는 힘이 얼마나 큰지 다시한번 깨달았던 어제와 오늘.  기운이 없거나 힘빠지는 날에 꺼내봐야지..좋은노래 들려주신 모든 아티스트분들께 박수를👏🏻👍🏻

ig3

In Turkısh: #grand_mint_festival2016 #GecelerBizim Hmm.. Acaba neden son günlerde en sık dinlediğim şarkı bu. Müzik başladığında kendimi fotoğraf çekerken buldum .. ㅠㅠ 1. dörtlükte fotoğraf çektim ve 2. dörtlükte zıpladım.

In Englısh:  #grand_mint_festival2016  #wearethenight   #you_are_in  Hmm.. Cause this is the song that I listen most often these days. I found myself taking photos when the music played.. ㅠㅠ  Taking pics on 1st verse, and jumping on 2nd verse.

In Korean: #grand_mint_festival2016  #wearethenight #위아더나잇 #you_are_in 흠. 최근 가장 많이 듣는 음악이라 그런지..나도 모르게 음악이 시작되면 찍고 있었다는.. ㅠㅠ  1절 찍고 2절 뛰놀고..

ig2

In Turkısh:  #grand_mint_festival2016 #GecelerBizim  #Star_Fire_Night Bu şarkıyı arabamda dinliyordum ama şu an canlı olarak dinliyorum..☺️

In Englısh: #grand_mint_festival2016  #WeAreTheNight  #Star_Fire_Night  I used to listen this song in my car, and I’m listening it live now..☺️

In Korean: #grand_mint_festival2016  #wearethenight  #위아더나잇  #별불밤  맨날 차에서 듣다가. 라이브 히..☺️

ig1

In Turkısh: #grand_mint_festival2016 #DalMoon #B ugünİyiİşÇıkardın

In Englısh: #grand_mint_festival2016 #DalMoon #Good_Job_Today

In Korean: #grand_mint_festival2016  #옥상달빛 #수고했어오늘도

ig6

In Turkısh: #grand_mint_festival2016  #ŞekerTopu #YarıCiddiYarıŞaka Yağmurluklar bana H.O.T. ShinHwa ı Pinkle SechsKies S.E.S. ‘i hatırlattı. hee☺️ “Our Pledge’i hatırlıyorum~

In Englısh: #grand_mint_festival2016  #SugarBall #HalfSeriousHalfJoke Raincoats remind me the H.O.T. ShinHwa Pinkle Sechs Kies S.E.S. hee☺️ I remember “Our Pledge~

In Korean: #grand_mint_festival2016 #슈가볼 #농담반진담반. 우의를 입은 모습을 보니 꼭.. H.O.T. 신화 god 핑클 젝스키스 S.E.S.  생각난다 헤..☺️ 우리들의맹세가 떠오르던 날. 하지만 노래는 슈가볼 ㅎ

Eng. Trans.: @Psh_Translate

Çeviri: @PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

