Hong Ki ve Shin Hye Samimi Arkadaşlıklarıyla İmrendiriyor

hongki-park-shin-hye_1476808738_af_org

Geçen gün gerçekleşen’Kiss the Radio’ yayınının basın toplantısında, DJ Hong Ki ilk konuğunun nasıl Park Shin Hye olduğu hakkında konuştu.

O dedi ki, “Çünkü ben Shin Hye ile çok yakınım. Ona yayına konuk olarak katılmasını rica ettim. Şu anda yurt dışında tatildeydi ama ben rica edince dosdoğru yayına katıldı. Ben ona dedim ki, DJ benim beni ziyarete gel. Ve o da şöyle cevapladı; Ne zaman gelmemi istersin? Ondan sonra şöyle sordu; İlk yayının ne zaman? Diyerek  benim ilk yayınıma geleceğini söyledi. Çok minnettar kaldım. Daha önce onun dizi setine yemek kamyonu göndermiştim. Ve bana bunun karşılığını ne zaman verecek diye merak içerisindeydim. Ondan daha önce davranmam iyi olmuş.”

 

Canlı yayında Park Shin Hye Hong Ki ile olan iletişimini ve yakınlığını gözler önüne serdi. “Bizim Hong Ki heyecanlandığında, yanlış konuşur ve sesi gürleşir. Bazen de dikkati dağılır ama yüksek enerjisi olan güvenebileceğiniz bir arkadaştır. Nasıl anlayış gösterileceğini bilen Hong Ki’mize lütfen ilgi gösterin.”

O ilgisini gösterdi, Hong Ki’nin aksanından bahsetti ve sinirlendiğinde elinin ayağına dolandığını söyledi. “Aslında daha öncesinde heyecanlıydım bu yüzden kelimeler ağzımdan karman çorman çıktı. Heyecanımı yatıştırmak için pratiğe ihtiyacım var.”

Park Shin Hye ise onu överek; “DJ Hong Ki dinleyenleri anlamayı biliyor. Bu konuda iyi olduğunu düşünüyorum ona inancım var.”

Kaynak: @allkpop

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

