Yoon Kyun Sang Röportajında Park Shin Hye’den Bahsetti

ıg

Onunla iki kez görüşün yeter, daha kolay anlaşılır oluyor ve daha çekici!

Park Shin Hye çevresindekilere arkadaş canlısı davranan ve onları rahat hissettiren sevgi dolu bir insan. Herkesi güldürerek rahatlatıyor. Sanırım onunla tekrar ikinci kez görüşmek büyük bir talih.

Park Shin Hye ülkemizi temsil eden bir aktör. Ama o çok alçak gönüllü ve takdire şayan. Benim için onu çekici kılan en önemli özelliği, baş rol bayan oyuncu olarak çok sıkı çalışma şartlarına sahip olmasına rağmen, halen etrafında kilere yardım ediyor oluşu, beni etkilemişti. Ondan yaşça daha büyük olmama rağmen ondan çok şey öğreniyorum.

Kaynak: @yysy_

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

One thought on “Yoon Kyun Sang Röportajında Park Shin Hye’den Bahsetti

  1. Vaaoov ne kadar da güzel anlatmış, çoğu kişi Park Shin Hye için bunları söylüyor ama bu sefer biraz daha detaylı anlatım olmuş sanki, çok iyi yaa 😊😊

Bir Cevap Yazın

