Lee Hong Ki Basın Toplantısında Park Shin Hye’den Bahsetti

cu_a7b5viaazb3q

Lee Hong Ki: “Shin Hye Güney Koreli bir aktris ama benim için arkadaşım olan bir kız. Ne eksiği ne de fazlası…”

cu_a-daueaa5f4w

“Biz çok yakınız. O yurt dışında tatil yaparken ben onu bana yardım etmesi için programa konuk olarak davet ettim. Şöyle dedim;

‘Ben DJ’lik yapmaya başlayacağım. Bana yardıma gelsene? Gel ve beni ziyaret et’ dedim.

O da, ‘Ne zaman gelmemi istersin?’ diye sordu.

Ben de, ‘Senin zamanın olduğunda iyi olur’ diye cevapladım.

Shin Hye ise sonunda, yayının ilk günü geleceğini söyleyerek beni şok etti. Doctors dizisi için sete yemek kamyonu gönderdiğimden ötürü bana incelik yapmış gibi hissediyorum. Açıkçası bunu baştan hazırlamak en doğrusuymuş.”

Kaynak: @rainlv

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

