[Netizen Yorumları] Jo Jungsuk, Kyungsoo Ve Park Shinhye’nin“Hyung” Filmi İçin Posterleri “Mükemmel Kimya”

 

poster

Naver Yorumları:

·         Hyung filmini sabırsızlıkla bekliyorum. Başarılar!

·         Ben de Hyung filmini sabırsızlıkla bekliyorum. Fighting!

·         Hyung başarılı olması beklenen bir film. Jo JungSuk’un güven verici oyunculuk yetenekleri, kendini farklı türlerde filmlerle geliştiren Do KyungSoo ve sevimli Park ShinHye.

·         Bu filmi şimdiden dört gözle bekliyorum. Bir an önce yayınlayın lütfen!

·         Vayy Jo Jungsuk, Do Kyungsoo, ve Park Shinhye… Beklemeye değer!

·         Eğlenceli görünüyor. Filmi sabırsızlıkla bekliyorum. Gösterime girer girmez izleyeceğim. Çok başarılı ol, Hyung!

·         Filmi bekliyorum!

·          Jo Jungsuk, Do Kyungsoo,ve Park Shin-Hye’yi çok seviyorum. Bu üç oyuncuya güvenip bu filmi bekleyeceğim, lütfen çabuk gösterime girsin.

·         Oh! Beklentilerim gerçekleşiyor. Üç oyuncuya ve Hyung filmine: Fighting!

·         Ayrı ayrı çekilmiş posterlerinden bile kimyayı hissedebiliyorum!! Lütfen filmi çabuk yayınlayın.

·         Bu filmi gösterime girer girmez izleyeceğim. Bekliyorum!

·         Ah, cidden. Bu filmi dört gözle bekliyorum. Umarım çabucak gösterime girer.

·         Neden sadece posterleri gördüğüm halde çok eğlenceliymiş gibi hissediyorum?

·         Gerçekten izlemeyi çok istiyorum. Bu üç insanı da çok seviyorum. Park ShinHye-samimi söylüyorum- çok güzel.

·         Uwaa. Çok eğlenceli görünüyor. Öbür ayı mı beklemek zorundayımㅠㅠ

·         Chungmuro’nun Blue Chip’i (kore gazetecilerinin verdiği bir takma isim), Do Kyungsoo!!! Oyunculuğunu merakla bekliyorum. Seni her zaman destekliyor ve seviyorum.

·         Ah Do Kyungsoo çok yakışıklı TT Bu günlerde Jo JungSuk çok popüler, filmde başarılar.

·         Bu filmi merak ediyorum. Hyung ilgi çekici görünüyor.

·         Çok ilgimi çekti. Lütfen çabuk yayınlayın.

·         Heool. Jo Jungsuk, Do Kyungsoo, ve Park Shin-Hye! Sabırsızlıkla bekliyorum.

·         Şimdiden çok eğlenceli görünüyor. Merakla bekliyorum. Gösterime girince izleyeceğim. Hyung başarılı olacak.

·         Bu filmi bekliyorum!

Kaynak: yysy_bonjourtoyaTumblr

Çeviri: Lepisteseel@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

