20 Kez Doctors’ın Kalbimizi Hızlandırması

park-shin-hye-kim-rae-won-2

Doctors’ın büyüsüne kapılmak bizler için çok zaman almadı. Gelgitlere yol açan pek çok sahne vardı ve başından sonuna kadar bu büyüye kapılmak için ayarlanmıştı her şey sanki.

Aslında hiç doktor temalı dizileri izlemezdim, özellikle kan fışkıran ve ameliyat sahneleri olanları. Ama duygusal yanlarının olduğu güçlü baş rol karakterleri bu diziye tepeden tırnağa aşık olmamı sağladı. Bu tüm dizi, oldukça basit olmakla birlikte bana bu hissi veriyor. Kalbime dokunan milyonlarca anı sınırlamak benim için çok zor olsa da, sadece 20 tanesini seçmek için elimden geleni yapacağım.

1.Hadi çıkalım! (İlk defasında)

Bu Hong Ji Hong’un Yoo Hye Jung’a ilk çıkma teklif ettiği an, onunla ilk tanıştığı anda bunun olması beni heyecanlandırdı. Havai fişekleri gördünüz mü? O andan sonra romantik aşk hikayesinin beklentisine daldım!

csw27cxueaaivga

2.Hong Ji Hong bisikletini Yoo Hye Jung’a verdiğinde

Çok tatlı. Çok sevimli. O resmen Yoo Hye Jung’a abayı yakmış!

tumblr_o985mnkmzP1utlph9o6_400.gif

3.Ji Soo’nun karakteri Kim Soo Chul ile karşılaştığımız ilk an

Hayır. Söze gerek yok.

tumblr_o9alffms8b1uwt1zwo4_1280

4.Kan grubun ne?

Bu muhtemelen Ji Hong ve Hye Jung’un aralarında ki uyumunu gördüğümüz ilk anları.

tumblr_o97vaodoqh1r5c02zo2_400.gif

5.O benim!

Ji Soo’nun tüm hayranları için bunu söylediğini hayal edelim bir an için!

tumblr_oa5udsvpFy1qfakbgo1_400.gif

6.Hong Ji Hong Yoo Hye Jung’a koştuğunda,

Bu kısım çok üzücüydü. Yoo Hye Jung’un bu sahnede ki üzüntüsünü gerçekten hayal edebiliyorum. Onun peşinden koşması ne kadar heyecanlı değil mi?

tumblr_o9lip8f6sx1s86jvvo3_250.gif

7.Kim Min Suk Yoo Hye Jung’un peşinden koştuğunda,

Tamam, bu dizide herkes Yoo Hye Jung’un peşinden koşabilir ama Kim Min Suk onun ardından sevimli bir şekilde koşmuyor mu sizce de? Onun bu dizide ki sevimli halleri süper!

tumblr_o9iyekcvMo1r5c02zo1_400.gif

8.Okul kapısında ki yakışıklı çocuk

Ji Soo bu şekilde beni okuldan alsaydı her gün seve seve okula gidebilirdim.

tumblr_o9bxq2wxcf1rkn71so1_400

9.Yeniden görüşme

Yoo Hye Jung ve Hong Ji Hong yeniden buluştuklarını fark ettiğimde, kendimi de hesaba katmalıydım. Bu sahne beklentilerimi aştı. Replikler ne kadar mükemmel!

10.In Joo, Ji Hong’un gerçek aşkını fark ettiğinde,

Hong Ji Hong’un Hye Jung’a aşık olduğunu öğrendiğimizde onlar ayrılmışlardı.

PNQJFod_large.gif

Ve kalbim parçalandı.

11.Boks sahnesi

Hepimiz onların bu sahnede yakınlaşacaklarını biliyorduk, ama nedense Ji Hong’un Hye Jung’u öpeceğini düşünmekten alıkoyamadım kendimi.

tumblr_o9jzvzKgia1r5c02zo8_400.gif

12.İkinci adam sendromu

Hiç bir şey iyi bir aşk üçgeninden daha heyecanlı olamaz. Açıkça ben Jung Yoon Do’nun Hye Jung’a aşık olduğu bölümü beğenerek izledim. Onun utangaçlığına bakın ne kadar da sevimli!

tumblr_o9vl1m30l11uxwwtro1_r4_500.gif

13.Hadi çıkalım! (İkinci kez)

Lütfen, durun ve demek istediğim ben durdukça ilerliyorum galiba! Kim Rae Won’un oyunculuğu ne kadar doğal değil mi?

14.Ji Soo’nun teslimatçı olarak geri dönmesi

Bunu nereye koyayım?

doctors05-00165

15.Daha çok ikinci erkek sendromu

İkinci erkeğimize gönül koyan var mı?

20160706-122528-9f947d48246b573cd9ef61d246a647b3_606x338.gif

16.Yağmurda ki öpüşme

Yağmur sahnesi olmadan bile ne kadar duygusal bir sahneydi değil mi? Müzik, telefon kulübesi, dans ve gülüşler… Hepsi mükemmeldi.

tumblr_o9vjatTQ021uxwwtro3_500.gif

17.Diğer tekrar buluşma

Şunların mutluluğuna bakın!

18.Müziği paylaşmak

Bu sahne ilişkiye odaklanıyor.

19.Diğer öpüşme sahnesi

Hong ji Hong’Un klibin başında ne kadar gergin olduğuna bakın!

20.Seni seviyorum!

Lee Sang Yeobile olan duygusal sahnesinden sonra, Hong Ji Hong’un Hye Jung’a aşkını itiraf etmesi müthiş olmadı mı?

Kaynak: @soompi

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

 

Bir Cevap Yazın

