Park Shin Hye “Doctors” Oyuncularıyla Geçmişi Andı

ig

Park Shin Hye “Doctors” oyuncularıyla birlikte son görüşmelerinden bir fotoğraf paylaştı.

Oyuncu Park Shin Hye, Doctors’ın bazı oyuncularıyla kolaj yapılmış bir fotoğrafını paylaştı.

21 Eylül’de, Park Shin Hye kendisiyle birlikte, Pyo Ye Jin, Ji E-Suu ve Kim Min Suk’un yer aldığı  birlikte çekildikleri bir fotoğrafı kendi instagram hesabında paylaştı. Fotoğraf ayrıca, onların yedikleri yiyecekleri ve bir de kırmızı gül içeriyor.

Fotoğrafın altına bir süre sonra ilk kez kendiliğinden bir araya geldiklerini ve diğerlerinin dizideki karakter isimleri yazıyor. O fotoğrafına olmazsa olmaz olarak Baek Sung Hyun’nun da orada olduğunu ekliyor. Ve “Bugün çok mutluyum.” yazıyor.

Netizen yorumları:

-Park Shin Hye gerçekten de kişiliğiyle dehşet verici derecede en iyisi. O yoğun programına rağmen hala bağlılığını sadakatını sürdürüyor.

-Park Shin Hye gerçekten~vefalı~ soğukkanlı ve de çok tatlı.

-Sizi tekrardan birlikte çalırken görmek için çok sabırsızlanıyorum çocuklar.

-Ben gerçekten bunu ekranlarda görmek istiyorum filmi dört gözle bekliyorum.

-Doctors ekibi çok samimiler. Hepsini çok özliycem.❤ Shin Hye’yi seviyorum. Hepsine başarılar diliyorum.

-Bende Doctors’ı özliycem…

-Doctors bittikten sonra boş hissettim. Park Shin Hye başka dizilerde yaparsa iyi olur. Filmini hızlıca yayınlamalılar.

Kaynak: @soompi

Çeviri: KYelfnr@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

