Seul Dizi Ödülleri 2016

seoul1

–Neden Hallyu yıldızlığını Shin Min Ah kazanmış oldu??? Song Hye Kyo ve Park Shin Hye daha popüler.

–Eh? Neden? Neden Song Hye Kyo Hallyu yıldızlığını kazanmadı? Ne sebeple?

— Uzun bir süreden sonra ilk kez Song Joong Ki’yi görmek gerçekten mutluluk verici, ödülü için tebrikler.

–Ben bugüne kadar ‘Oh My Venüs’ diye bir dizi duymadım ㅋㅋㅋ Hatta bir ödül kazanmak mı? Nasıl? Ben o kadar aradım ama izleyicilerden iyi bir derecelendirme yapanı bulamadım ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ Garip!! Song Hye Kyo’nun kazanması gerekirdi.

–Çok garip Song Hye Kyo kazanmamış .. ama Song Joong Ki ödülü eğlenceli bir şekilde gösteriyor. Tebrikler.

–Ben Shin Min Ah’ı severim ama onu bir Hallyu yıldızından yukarı görmüyorum. ‘Oh My Venüs’ün de Çin’de popüler olduğunu duymadım…. Shin Min Ah, Song Hye Gyo’nun olduğunu gibi yılın Hallyu yıldızı olabilir…Ama Song Joong Ki’nin Shin Min Ah ile Hallyu ödülünü kazanmasının garip olduğunu düşünüyorum.

–Yani Song Hye Kyo ve Park Shin Hye varken Shin Min Ah’a ne zaman Hallyu ödülü verebilir ki, nasıl da saçma…

–Shin Min Ah popüler ama onların ödülü Song Hye Kyo’ya vermeleri gerektiğini düşünüyorum.

Kaynak: @netizenbuzz.blogspot

Çeviri: KYelfnr@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

