2PM’den Taecyeon Park Shin Hye’den Bahsetti

park-shin-hye_1473396869_chh2PM’den Taecyoon Choi Hwa Jung’un Power FM isimli programında alenen korkmadan Park Shin Hye’ye olan ilgisinden bahsetti.

9 eylülde canlı yayında DJ Choi Hwa Jung konuğu Taecyoon’a Park Shin Hye’nin dizisi Doctors’ın setine gönderdiği kahve kamyonundan bahsetti ve ona nasıl yakın davrandığnı sordu. Taecyoon daha sonra, günde 3 öğün yarışma programında tanıştıklarını söyledi.

Buna karşılık, Choi Hwa Jung, senin çok utangaç olduğunu hatırlıyorum. Onu gerçekten seviyor musun? diye sordu. Taecyoon: “Onu kim sevmez ki? Çok tatlı biri. Kahve kamyonunu bilerek gönderdim Yarışma programına katılmış olduğumdan dolayı. Ama başka pek çok kişi de gönderiyor.” şeklinde yanıtladı.

Son olarak Taecyoon, Park Shin Hye’ye bir mesaj gönderdi: “Shin Hye-yaa. Doctors dizini keyif alarak izledim. Umarım gönderdiğim kahve kamyonuyla çekimlerin daha da iyi geçmiştir. Yakında tekrar görüşelim. Sen gerçekten çok güzelsin.” dedi.

9b50e96c-c200-4fce-9443-7f52421fbc70

Tam konuşma metni:

DJ: Söz konusu aktris Park Shin Hye olduğunda çekingen oluyorsun ama son zamanlarda rol aldığı dizisinin setine kahve kamyonu gönderdin. İkiniz nasıl yakınlaştınız?

Taecyeon: Evet, çekingen olduğumu söyleyebilirsiniz. Çekingenim.

DJ: Onu seviyor musun?

Taecyeon: Onu kim sevmez ki?

DJ: Haklısın. Park Shin Hye fena sayılmaz doğrusu?

Taecyeon: Evet o gerçekten güzel.

DJ: Evet kalbi bile onu sevmeni sağladığı için daha da güzel.

Taecyeon: Onu sevmeyen birisini hiç görmedim.

DJ: Yani rekabet mi edeceksin?

Taecyeon: Deniyorum bu yüzden ona kahve kamyonu gönderdim.

DJ: Gayet iyi gidiyorsun.

Taecyeon: Ama ona başka kamyon gönderenler de vardı.

DJ: O zaman ona ddukbokkie göndermen gerekiyor.

Taecyeon: Ah, böyle mi düşünüyorsun?

DJ: Evet göndermelisin.

Taecyeon: Yanılmışım o halde.

DJ: Yaş farkınız nasıl?

Taecyeon: O benden daha küçük.

restmb_jhidxmake

DJ: Ne kadar küçük?

Taecyeon: 2 yaş.

DJ: Mükemmel. Park Shin Hye senin tarzında erkeklerden hoşlandığını söylemişti.

Taecyeon: Ben mi?

DJ: Evet o kibar erkekleri seviyor.

Taecyeon: Gerçekten mi?

DJ: Tamam, şimdi ona bir şeyler söylemek ister misin?

Taecyeon: Aniden mi?

DJ: Doctors’ı izlerken zevk aldığını söyle.

Taecyeon: Doctors’ı izlerken iyi zaman geçirdim.

DJ: Sesin değişti.

Taecyeon: Elbette.

DJ: Biraz müzik yapalım ya da sonra pişman olursun.

Taecyeon: Shin Hye! Doctors’ı izlerken eğlendim. Sana kamyon gönderirken, içecekleri içtiğinde çekimlere daha iyi hazırlanacağını ummuştum. Ne olursa olsun mücadeleye devam!

DJ: Bir ara buluşalım.

Taecyeon: Bir ara buluşalım!

DJ: Çok güzelsin.

Taecyeon: Çok güzelsin!

052915_park-shin-hye_01

Netizen yorumları:

  1. Duyuların süperdi. Dinleyicileri de eğlendirdin. “Shin Hye’yi kim sevmez ki?”
  2. Ok Taecyeon’u seviyorum. Tam bir erkek, düşünceli bir kişiliği de var. Aktris Park Shin Hye gerçekten güzel, iyi bir kişiliği var ve nasıl yemek pişirileceğini biliyor. Evli bir insan olarak söyleyebilirim ki, Park Shin Hye’nin evleneceği kişi gerçekten şanslı olacak. Taecyeon mücadeleye devam! Pes etme!
  3. İkisi gerçekten güzel görünüyor!
  4. Ben de ikisinin yakıştığını düşünüyordum. Mücadeleye devam!
  5. Park Shin Hye, Lee Seo Jin ve Taecyeon birleşimini seviyorum. Yapımcı Na bile Park Shin Hye’yi çok övdü. Onların üçünü başka nasıl bir araya getirebilirsiniz? Gerçekten iyiydi.
  6. Onlar beraber bir dizide görmeyi isterim. Uyumları müthişti.

park-shin-hye-on-three-meals-a-day

Kaynak: @allkpop, yysy_

Çeviri: KYelfnr, veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

2 thoughts on “2PM’den Taecyeon Park Shin Hye’den Bahsetti

Bir Cevap Yazın

