Kim Rae Won Park Shin Hye’nin Oyunculuğunu Övdü

PD22-25

Yakın zamanda Doctors dizisini tamamlayan aktör Kim Rae Won, rol arkadaşı Park Shin Hye hakkındaki soruları cevapladı!

Kendisinden 9 yaş küçük bir başrolle oynamanın zor olup olmadığı sorulduğunda, Kim Rae Won, “Yaş farkını hiç hissetmedim… Birbirimize arkadaş gibi yaklaştık ve bu yapılacak en doğru şeydi. Ben Park Shin Hye’ye uymaya çalıştım, ve ben onun kıdemlisi olduğum için, ‘bunu nasıl yapmak istersin’ şeklinde sorular sorarak Park Shin Hye de bana uymaya çalıştı.” dedi.

“Uyumumuz sadece iyi olabilirdi çünkü birbirimize uyum sağlamak için çok uğraştık. Bazı dizilerde, bazı aktörler kendilerini kapatırlar ve sadece kendi işlerini yaparlar. Ama bu dizide biz kendimizi birbirimize açtık. Oyunculuk kendi başınıza yapabileceğiniz bir şey değildir. Hong Ji Hong karakteriyle kendi başıma daha iyi bir iş çıkarabilirdim, ama insanlar bu yüzden onu izlemeyebilirlerdi, ve bu işe yaramazdı. Bu amaç doğrultusunda, Park Shin Hye çok zeki.” diyerek sözlerine devam etti.

Evlilik planları ile ilgili, Kim Rae Won basitçe, “Bilmiyorum. İki film çektim ve daha yapılacak çok şey var. [Evlilik]muhtemelen birkaç yıl daha olmayacak. Ben-merkezli biri değilim, ama kariyerimin ikinci bölümü için büyük hayallerim var.” dedi.

Kaynak: @allkpop

Çeviri: Lepisteseel@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

