Doctors Oyuncuları Dizinin Bitişiyle Düşüncelerini Paylaşıyor

14067556_992717567492724_5848675181551055334_n

29 Ağustos’da SBS Doctors oyuncularını içeren bir kamera arkası klip paylaştı. Her biri sona dair düşüncelerini dile getirdi.

Park Shin Hye, “Bugünün geleceğini hiç düşünmemiştim ama son çekim günü geldi çattı. İlk iki bölümde liseli üniforması giydiğim sahneleri hatırladım birden ve anılarımda ilk gün çok dayak yemiştim. Öğretmenim, babam tarafından dövüldüm… Ama izleyiciler bu durumdan memnun olduğu için çok mutluydum ve çekimler boyunca Hye Jung’a hayat verebildiğim için de çok mutluyum. Tıpkı Hye Jung’un Ji Hong ile tanışıktan sonra büyümesi gibi, bütün aktörler ve sette ki ekip üyeleri ile tanıştıktan sonra büyüme sırası bu kez bendeydi. Ve dizinin benim için özel olmasının başka bir nedeni de, geçmişte çalıştığım ekip üyeleriyle tekrar çalışma fırsatı bulmuş olmam. Bundan dolayı daha iyi olmak istedim, daha hırslı olmaya devam ettim böylece bazı şeylerin dozunu aştım ama iyi sonuçlar elde edebildim. Galiba uzun zaman hatırlayacağım bir proje olacak. Bütün ekibin sayesinde sıcaklarda çok çalışabildik ve Doctors’ı seven herkese çok teşekkür ederim.”

Kim Rae Won, “Bugün çekimlerin son günü. Hem rahatlatıcı hem de yıkıcı. Uzun süreden sonra ilk kez tatlı bir karakter canlandırdım ve galiba iyi oldu. Ameliyat sahnelerini çekerken yorucu geceler yaşadık, sadece ben değil bütün ekip üyeleri de. Ama sizin sevginiz sayesinde üstesinden gelebildik. Sizi yakında tekrar başka parlak ve neşeli bir karakterle selamlayacağım.”

Lee Sung Kyung, “Böyle harika üstlerimle çalışmak benim için harikaydı ve sette harika bir ortam vardı. Çok şey öğrendim ve setteki 1. şakacıydım ama herkes benimle ilgilendi böylece çekimleri mutlu olarak yapabildim. Seo Woo bir çok açıdan eksik olsa da insanların ona ilgi duyup sevmesi beni çok memnun etti. Gelecekte sizi daha iyi bir karakterle selamlayacağım.”

Yoon Kyun Sang, “Son iki aydır çekimleri gerçekleştiriyoruz, sıcaktan yoruluyoruz ve ameliyat süresince zor kelimeler kullanıyoruz ama mutluydum. Çok ilgi ve sevgi gördüm, harika bir zaman geçirdim. Sette kimse yaralanmadığı için rahatladım ve kimse hasta da olmadığı için de. Bundan sonra daha büyük rollerle karşınızda olacağım. Zamanı geldiğinde lütfen beni şimdi sevdiğiniz kadar sevin. Sevginiz için teşekkür ederim.”

Kaynak: @allkpop

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

